رکورد مرد حلقه‌ای مازندران در گینس ثبت می‌شود

چاپ

به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، میلاد رضایی طی گفت‌و‌گویی با بیان اینکه طی ارتباطی که با مسؤولان گینس (کتاب ثبت رکوردها) داشتم ثبت رکورد جدید را به من پیشنهاد دادند، اظهار کرد: پس از ۱۰ روز فکر کردن به این موضوع به این نتیجه رسیدم که مرد حلقه‌ای ایران جوانی از دل شهری کوچک اما دارای قهرمانانی بزرگ می‌تواند این قهرمانی را هم به دست بیاورد و دل مردم شهر و کشورش را شاد کند.

مرد حلقه‌ای ایران که رکوردار حلقه کمر(هولاهوپ) جهان است، افزود: درخواست ثبت رکورد و ادعایم را به فدراسیون اعلام کردم تا مجوزهای لازم صادر شود.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد که از تاریخ ۱۰ اسفند به مدت ۵۰ روز به طور روزانه ۱۰ کیلومتر دور برج میلاد حلقه بزنم ولی من قصد دارم در این ۵۰ روز تمام تلاشم را به‌کار گیرم و مسافت بالای ۵۰۰ کیلومتر را بزنم.

رضایی با بیان اینکه برای انجام این‌کار هیچ حامی و پشتیبان مالی ندارم و مخارج برنامه که حدودا ۱۰میلیون تومان هست را خودم پرداخت کرده‌ام، اظهار کرد: خیلی‌ها از قائم‌شهر پیشنهادهای کلان به من دادند ولی چون حس کردم قصد استفاده سیاسی از من را دارند زیربارنرفتم.

این هولاهوپ‌کار قائم‌شهری ادامه داد: در این ۵۰ روز که قرار است رکوردم را ثبت کنم، جای خواب هم در تهران ندارم و به همین‌منظور برای اسکان به هیأت ورزش‌های همگانی قائم‌شهر مراجعه کردم و رئیس این هیأت چند روزی است که درحال رایزنی برای حل مشکل اسکان من است و قول داده‌اند که بعد از ۵۰ روز مراسم استقبال باشکوهی برگزار و با اهداء جایزه، بی‌مهری دیگر مسؤولان را جبران کنند.

رضایی تصریح کرد: جلوی پیراهنی که برای ثبت این رکورد جهانی و بزرگ در نظر گرفتم به این جمله « قائم‌شهر، مهد قهرمانان» منقش شده است چرا که دوست دارم نام شهرم را به تمام دنیا نشان دهم.

وی افزود: در پشت پیراهن، تصویر یک کره زمین درج شده و در چهار طرف آن نوشته‌ام (عشق، ورزش، صلح واتحاد)تا به تمام مردم دنیا بگویم ایرانی مهربان است و همبستگی پایداردارد.

مردحلقه‌ای ایران در پایان با بیان اینکه از هیأت ورزش‌های همگانی کشور و قائم‌شهر که به من اطمینان می‌کنند و اجازه انجام کارهای بزرگ را به من می‌دهند تشکر می کنم، گفت: امیدوارم بتوانم با ثبت این رکورد جدید دل مردم کشور و شهرم را شاد کنم.

میلاد رضایی بعد از ۱۲ ساعت و پیمودن ۵۰ کیلومتر و ثبت رکورد جدید جهان در شهرستان قائم‌شهر، این رکورد را به خانواده شهید محمد بلباسی(نخستین شهید مدافع حرم قائم‌شهر) تقدیم کرد.