پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 29 March 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 13881
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۳ اسفند, ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۸
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    ماینده مردم بابل در مجلس: غالب شهرهای مازندران گرفتار معضل زباله هستند

    نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بحث پسماند انتظار توجه بیشتری را از طرف دولت داشته‌ایم، گفت: دولت در این زمینه حرکت منسجمی نداشته است.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، حسین نیازآذری طی گفت‌وگویی درباره موضوع زباله در مازندران، اظهار کرد: موضوع پسماند مسئله‌ای است که در شمال کشور به آن خوب توجه نشده است.

    وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در ارتباط با پسماند در حال انجام است، افزود: این سرمایه‌گذاری به صورت پراکنده است و سرمایه‌گذاری منسجمی در مورد این موضوع شکل نگرفته است.

    نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه غالب شهرهای استان گرفتار موضوع زباله هستند، خاطرنشان کرد: امروز مردم و مسؤولان استان با این موضوع که به‌عنوان معضل اجتماعی است روبرو هستیم و انتظار می‌رود تا با وجود تکنولوژی در بازار، وزارت کشور به‌ویژه شهرداری‌ها و اعضای شورای شهر به آن توجه کنند.

    این مسؤول با اعلام اینکه شهرستان بابل هم با معضل زباله روبرو است، بیان کرد: زباله در بهترین نقطه از شهرستان بابل دفن می‌شود و بر اساس پیگیرهای انجام شده قول بهینه کردن شرایط را داده‌اند تا شاهد این نگرانی و دغدغه نباشیم.

    نیازآذری با بیان اینکه در بحث پسماند انتظار توجه بیشتری را از طرف دولت داشته‌ایم، یادآور شد: از دولت در این زمینه حرکت منسجمی ندیدیم.

    وی افزود: می‌توان با استفاده از زباله به‌عنوان طلای کثیف می‌توان ایجاد سرمایه‌گذاری و اشتغال کرد.

    نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: با تکنولوژی روز دنیا و سرمایه‌گذاری‌ها از طریق بخش خصوصی می‌توان این فضا و فرصت را در اختیار گرفت.

    برچسب ها :