۹ دی، روز «نه» به سران فتنه و «آری» به رهبری است

چاپ

به گزارش نیمه پر، شمس‌الله شریعت نژاد با اشاره به حماسه ۹ دی اظهار داشت: آنچه بر اهمیت و عظمت حماسه نهم دی، نسبت به دیگر روزهای مهم تاریخی انقلاب اسلامی ایران افزوده و آن را متمایز می‌کند، در ذات و جوهره این حماسه عظیم مردمی نهفته است که باید آن را مورد واکاوی قرارداد.

وی افزود: بی‌تردید یکی از موضوعات محوری در فهم حماسه نهم دی، بررسی زمینه‌ها و علل شکل‌گیری این واقعه تاریخی است.

نماینده تنکابن، رامسر و عباس‌آباد خاطرنشان کرد: به‌جرأت می‌توان گفت نهم دی‌ماه ۸۸ روز «نه» گفتن ملت ایران به سران فتنه و روز «آری» گفتن به نظام اسلامی و تبعیت مجدد مردم با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بود.

شریعت‌نژاد در رابطه با اهمیت حماسه ۹ دی بیان داشت: این روز بزرگ یادآور حماسه حضور خودجوش و گسترده مردم این مرز و بوم در دفاع از ارزش‌های اسلامی و ایرانی است.

این مسئول با بیان اینکه واقعه ۹ دی بعد از انتخابات سال ۸۸ موجب خط‌کشی میان حق و باطل شد، ابراز داشت: حضور باشکوه مردم در حماسه ۹ دی نشان داد که مسائل بعد از انتخابات مغایر خواسته‌های اصلی و به‌حق مردم وفادار ایران بوده است.

وی یادآور شد: گستردگی و حضور آگاهانه مردم در قیام ۹ دی بار دیگر شیرینی و لذت حضور مردم را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورد.

نماینده تنکابن، رامسر و عباس‌آباد اذعان کرد: ۹ دی خلق حماسه دیگری در تاریخ پرفراز و نشیب ملت بزرگ جمهوری اسلامی ایران بود، این پیروزی‌ها به برکت راهنمایی‌های ارزشمند مقام معظم رهبری صورت گرفت، بنابراین همه مسئولان اجرایی و فرهنگی کشور باید برای عبرت و پندگیری از آن روز بزرگ و برای جلوگیری و مقابله با این فتنه‌ها برنامه‌ریزی کرده و با وحدت و همدلی، تمام نقشه‌های شوم و پلید دشمنان را خنثی کنند.

شریعت نژاد در پایان درباره اهمیت این حماسه ماندگار گفت: ۹ دی میثاق دوباره ملت با ولایت‌فقیه و نماد هوشیاری و آگاهی ملت ایران در مقابله با استکبار جهانی است.

تنکابن ۲۴/