مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران: فرمانداران نسبت به جذب اعتبارات بخش اشتغال توجه ویژه داشته باشند

چاپ

به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، کامران اصغری طی گفت‌وگویی اظهار کرد: در کارگروه تخصصی اشتغال مازندران، به‌ دنبال جذب حداکثری اعتبارات تبصره ۲۶ قانون بودجه سال جاری با هدف ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، هستیم.

وی افزود: در اعتبارات مربوط به کمیته امداد و بهزیستی از مجموع ۴۹۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیصی، تاکنون تعداد ۳ هزار و ۶۵ طرح به مبلغ ۳۹۲ میلیارد ریال توسط بانک‌های عامل پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به ضرورت جذب حداکثری این اعتبارات، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۸۰ درصد اعتبارات را با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط و بانک‌های عامل جذب کرده‌ایم و امیدواریم جذب را به صد درصد برسانیم.

اصغری با اشاره به عملکرد مطلوب برخی از بانک‌ها، تصریح کرد: برخی از بانک‌ها عملکرد بهتری از خود در پرداخت این اعتبارات ارائه کرده و بانک‌های دیگر نیز در این زمینه تلاش ویژه‌ای دارند.

وی در پایان بر ضرورت توجه فرمانداران به اعتبارات تخصیصی تأکید کرد و گفت: شهرستان‌های ساری، بابل، آمل، بهشهر و قائمشهر در این زمینه عملکرد مطلوب‌تری را از خود ارائه دادند.