پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 13787
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۸ بهمن, ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    در گفتگو با فعال سیاسی و اجتماعی رامسر:

    مشغول شدن مسئولین دولتی در مسئله آشتی ملی تغافل در جنگ اقتصادی و فرهنگی است/ انتظاری از مسئولین رامسر با وجود «خواب عمیق ملی» وجود ندارد

    یک فعال سیاسی و اجتماعی در رامسر گفت: مشغول شدن مسئولین در مسائل سیاسی، از تصویب دو فوریت طرحی در مجلس برای بستن دهان مخالفان و منتقدان تا امضای قراردادهای نامعلوم با طرف های غیر قابل اعتماد توسط دولت و فشارهای بی سابقه به قوه قضائیه، درگیر کردن اذهان با اوهامی چون آشتی ملی و بسیاری موارد دیگر دلایلی بر غفلت و گاهی تغافل در جنگ های اقتصادی و فرهنگی است.

    به گزارش رامسر نوین، مرتضی باباخانی در گفت و با خبرنگار ما با اشاره به بیانات مهم مقام معظم رهبری در جمع مردم آذربایجان در سالروز قیام مردم تبریز گفت: این سخنان نشان از اطلاع کامل و اشراف ایشان نسبت به وضعیت زندگی مردم داشت.

    وی افزود: بی شک پرداختن ایشان به مسئله جنگ اقتصادی و بیان گله مندی مردم در شرایط فعلی در عین حضور فعال در عرصه های اجتماعی برای حمایت از نظام جمهوری اسلامی، حاکی از نارضایتی ایشان از اقدامات سه قوه و به ویژه قوه مجریه در پایان سالی است که مزین به “اقتصاد مقاومتی ؛ اقدام و عمل” است.

    این فعال سیاسی و اجتماعی در ادامه بیان کرد: مشغول شدن مسئولین در مسائل سیاسی، از تصویب دو فوریت طرحی در مجلس برای بستن دهان مخالفان و منتقدان تا امضای قراردادهای نامعلوم با طرف های غیر قابل اعتماد توسط دولت و فشارهای بی سابقه به قوه قضائیه، درگیر کردن اذهان با اوهامی چون آشتی ملی و بسیاری موارد دیگر دلایلی بر غفلت و گاهی تغافل در جنگ های اقتصادی و فرهنگی است.

    وی اظهار داشت: از طرفی سرمایه گذاری بر سر مسائل سیاسی که شاید دغدغه اصلی دولت و طیفی از بهارستان نشینان برای رفع مشکلات بود هم نتوانست دردی را دوا کند و در مواردی باعث عقبگرد از دستاوردهای گذشته در پسابرجام بود.

    وی با بیان تحرکات جزیی عمرانی در این دولت نظیر گازرسانی به برخی روستاها تصریح کرد: بی شک گله مندی مردم از وضعیت اداره کشور و بی تفاوتی قوای مسئول در حل مشکلات اقتصادی، گرانی، بیکاری و رکود، باعث بی اعتمادی آنان به وعده های انتخاباتی می شود.

    مرتضی باباخانی با بیان برخی از مشکلات موجود در شهرستان رامسر گفت: در شرایط کنونی، هرچند انتظاری از مسئولین شهرستانی با وجود این “خواب عمیق ملی” وجود ندارد، ولی به نظر می رسد تعلل در رفع برخی مشکلات رامسر از قبیل وضعیت نامشخص پروژه هایی نظیر فرودگاه، باغ ۳۳هکتاری، شهرک صنعتی، کمربندی دریایی و موارد متعدد دیگر، باعث سلب اعتماد خواهد شد.

    وی تاکید کرد: بیان مشکلات از زبان مسئولین بجای جوابگو بودن به مردم، ترفندی سوخته برای فرار به جلو است که خود را از قرار دادن در مقام پاسخگویی مبرا سازند.

    این فعال سیاسی و اجتماعی شهرستان رامسر گفت: امید است در ماه های منتهی به انتخابات، مسئولین لااقل برای کسب رضایت عمومی اقداماتی هرچند کوتاه مدت برای رفع گله مندی ها داشته باشند که البته شاید بیشتر از آن مورد توقع نخواهد بود.

    وی در پایان این گفتگو تاکید کرد که حتماً شماره شناسنامه وی به شماره ۲۶۸۰۰۶۳۲۰۱نیز در این گفتگو منتشر شود تا با وجود اینکه وی در این گفتگو انتقاداتی را به قوه مجریه روا داشته است متهم به بی شناسنامه بودن نشود.