عدم وجود مکان مناسب برای ایستگاه تاکسی در رامسر/ مشکلات حمل و نقل شهروندان نیازمند تدبیر

چاپ

به گزارش رامسر نوین، شهر توریستی رامسر نیازمند مکانی مناسب جهت ایستگاه تاکسی جهت ایاب و ذهاب است که نیازمند تدبیری بیشتر است.

بازار هفتگی رامسر در زیر پل صفارود قرار دارد که در روزهای بازار مردم جهت خرید به آنجا مراجعه می کنند و پس از خرید باید فاصله طولانی را جهت رسیدن به ایستگاه تاکسی طی کنند که باعث رنجش شهروندان است.

عدم وجود ایستگاه های مناسب تاکسی در سطح شهر و مکانهای خوب به ضعف مدیریت تاکسیرانی بر می گردد چرا که باید برنامه ریزی اصولی و کارشناسی شده در این زمینه انجام شود.

از سوی دیگر گلایه شهروندان نسبت به گرفتن اضافه کرایه توسط برخی راننده ها است که اعلام می دارند پول خورد ندارند و در روز با سوار کردن مسافران بیشمار کرایه های نامتعارف دریافت می کنند که از نظر شرعی و قانونی خلاف است.

در اوقات شلوغی ظهر و غروب که همشهریان در حال عبور و مرور هستند و نیاز به تاکسی دارند اثری از تاکسی ها در شهر نیست و همه درگیر سرویس مدارس و سرویسهای دربستی هستند که باعث کندی عبور و مرور می شود.

در روز ۲۲ بهمن که جهت عبور و مرور نیاز مبرم به تاکسی بود اثری از تاکسی ها نبود و صفهای طولانی مردم برای گرفتن تاکسی تمامی نداشت.

آقایان مسولان ذیربط  فقط نباید اسم و عنوان را یدک کشید.

ایجاد صفهای طولانی تاکسی در منطقه میدان امام و رمک باعث ترافیک شدید و خالی بودن سرویس دهی به سایر نقاط از جمله کمربندی و نقاط دیگر شهر می شود.

یادداشت: عباس احمدی ماچیانی