پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 13725
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۲ بهمن, ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    معاون وزیر ارشاد در رامسر:

    راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه وحدت و پیام آور ایمان و قدرشناسی مردم ایران است

    معاون وزیر ارشاد در رامسر گفت: ایام راهپیمایی ۲۲ بهمن و این حضور حماسی مردم نشانه وحدت و پیام آور ایمان و قدرشناسی مردم ایران در انقلاب اسلامی است.

    به گزارش نیمه پُر رامسر، حجت الاسلام محمدرضا حشمتی پور در راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان رامسر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: پیام رئیس جمهور و وزیر ارشاد را به مردم رامسر ابلاغ می کنم و از حضور گرم و حماسی مردم این دیار نیز قدردانی دارم زیرا شما مردم نشان دادید که پای آرمان های انقلاب اسلامی همچنان ایستاده اید.

    وی افزود: بهترین توفیق ما این است که خدمتگذار مردمی هستیم که شکر گزار و بزرگوار هستند و با اینکه ۳۸ سال از انقلاب گذسته است اما مردم با حضور حماسی خود از نعمت توحید، انقلاب اسلامی، شهدا و امام شهدا شکرگزاری می کنند.

    معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد در ادامه با بیان اینکه ما مسئولین باید قدر خدمت کردن به این مردم را بدانیم خاطر نشان کرد: مردم ما همچنان در برابر دشمنان می ایستند و در برابر دوستان هم نشین هستند و همچنان مقاوم پای انقلاب ایستاده اند که خدمت مسئولان نیز به پاس ایستادگی مردم باید بیش از پیش شود.

    وی تصریح کرد: پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن و این حضور حماسی مردم نشانه وحدت و پیام آور ایمان و قدرشناسی مردم ایران در انقلاب اسلامی است.

    وی با اشاره به افتتاح و بهره برداری از پروژه های دولت در ایام دهه فجر گفت: در شهرستان رامسر برای افتتاح و بهره بردای از پروژه بیش از ۳۸ میلیارد تومان هزینه شد و مهنترین پروژه در زمینه گاز رسانی بوده است که اینها را باید خدمات نظام اسلامی و انقلاب بدانیم.

    حجت الاسلام حشمتی پور اظهار کرد: هر کسی نام خدا را بیان کرد و در این راه استقامت داشت خداوند ملائکه را بر آنها نازل می کند و به واسطه این برکت خداوند در جامعه آرامش ایجاد می شود.

    وی تاکید کرد: پیروزی از آن کسی است که شجاع باشد، ایستادگی کند، نترسد و در مسیر راه حق نا امید نشود.

    وی ایران را ملتی آزاد با با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و گفت: ایران اسلامی امروز به واسطه اقتدار و قدرتش به طور مستقل در جهان صاحب نظر است و در زمینه های بین المللی حرفی برای گفتن دارد اما در گذشته و دوران پهلوی ایران کشوری تحت اوامر مستکبرین و استعمارگران بود.

    معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد اذعان کرد:  امروز برای تداوم انقلاب اسلامی باید راستگو بوده و اعتقاد توحیدی را سرلوحه کار خود قرار دهیم، اگر بخواهیم جامعه ای خوب داشته باشیم باید همه افراد خوب بودن را از خودشان شروع کنند.

    وی بیان کرد: به فرمان امام راحل ملت ایران قیام کرد و گفت که خدای ما یکی است؛ این ملت برای خدا و عبادت خدا قیام کرد از این رو باید رفتار اسلامی داشته باشد.

    معاون وزیر ارشاد در پایان با اشاره به اینکه باید سطح علمی جامعه افزایش پیدا کند تا بدانیم واقعیت امروز دنیا چیست، تصریح کرد: از پرسش نباید هراس داشته باشیم و باید با اخلاق و مستدل پاسخگو باشیم.