اولین دوره المپیاد ورزشی بسیج شهرستان رامسر به پایان رسید

چاپ

به گزارش نیمه پر، این دوره از مسابقات که از هفته بسیج آغاز شده بود مراسم اختتامیه آن با حضور چشم گیر تماشاگران مشتاق و مسئولین رده اول رامسر و مسئول تربیت بدنی سپاه کربلای مازندران در سالن ورزشی شهید صدر سادات شهر برگزار شد.

در اختتامیه این مسابقات و در بازه رده بندی فوتسال دو تیم پایگاه روح الله روستای بصلکوه و پایگاه شهدای آخوند محله در وقت قانونی به تساوی یک- یک رسیدند و در ضربات پنالتی این پایگاه بصلکوه بود که توانست از سد تیم آخوند محله بگذرد و حائز مقام سومی مسابقات فوتسال شود.

در بازی مهیج فینال نیز دو تیم پایگاه شهدای خانسر و رمک در وقت قانونی به نتیجه تساوی یک- یک رسیدند که در ادامه و در ضربات پنالتی تیم خانسر در اعتراض به نحوه قضاوت حاضر به ادامه مسابقه نشد و زمین بازی را ترک کرد و تیم پایگاه شهدای رمک به مقام قهرمانی فوتسال اولین دوره المپیاد ورزشی بسیج رامسر دست یافت.

نفرات برتر المیپاد در هفت رشته ورزشی عبارت اند از:

تیراندازی: یاسر برزگر مرادی از پایگاه بسیج طالش محله فتوک، محمد سهیلی و ابوالفضل عسگریان هر دو از دریاپشته به ترتیب حائز مقام های اول تا سوم شدند.

دارت: حمید رضا ایزک عبدالهی از پایگاه روح الله بصلکوه، سعید ذبیحی از آخوند محله و رضا رفیعی از باغ ملی به ترتیب حائز مقام های اول تا سوم شدند.

دو و میدانی: میلاد ایزک شیریان از پایگاه بسیج شهید غنمی لرسانور، سهیل علی اسعدی از بصلکوه، و فرزاد هوشی از نارنج بن نیز به ترتیب موفق به کسب مدال از مقام های اول تا سوم شدند.

تنیس روی میز: رسول علیپور از پایگاه بسیج نارنج بن، علی برعندان از کوزه گر محله و حسین غنمی از گانکسر به ترتیب به مقام های اول تا سوم رسیدند.

دوچرخه سواری: رضا نوراشرف الدین از پایگاه بسیج رمک، شهریار ایرانی از کوزه گر محله و شهاب جعفری از دریا پشته به ترتیب موفق به کسب مدال های اول تا سوم شدند.

والیبال: تیم پایگاه بسیج آخوند محله موفق به کسب مقام اول و تیم های پایگاه جالکرود و نیاسته به ترتیب حائز مقام های دوم و سوم شدند.

در مجموع مدالها در پایان اولین دوره مسابقات پایگاه های بسیج شهرستان، تیمهای پایگاه بسیج شهدای رمک، پایگاه روح الله بصلکوه و پایگاه آخوند محله به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

۸۱۱۱۱۷۹۶۴_۷۹۲۲۵

۸۱۱۱۱۹۰۵۵_۸۷۵۴۱

۸۱۱۱۱۹۰۰۴_۸۷۴۰۵