دولت پول مرکبات داران را بزودی پرداخت می کند/ ۱۰هزار تن مرکبات مرغوب رامسر خریداری می شود

چاپ

به گزارش نیمه پر رامسر، مهدی عبدالله زاده با بیان اینکه در بارش برف سنگین و زود هنگام اوایل آذر امسال که منجر به خسارت سنگین مرکبات کاران مازندران شده بود تصریح کرد: دولت تدبیر و امید از طریق سازمان تعاون روستایی و با همکاری جهاد کشاورزی در راستای حمایت از مرکباتکاران مازندرانی خسارت دیده در برف؛ ازمورخه ۹۵/۹/۱۴ اقدام به خرید تضمینی مرکبات یخ زده مرکباتداران مازندرانی کرد.

وی افزود: اجرای این طرح در مورخه ۹۵/۱۱/۱۵ به پایان رسیده است و  بزودی پولهای مرکبات کاران منطقه به آنان پرداخت می شود.

وی در ادامه به خرید مرکبات برای ذخیره سازی عید امسال اشاره کرد و گفت: ازمورخه ۱۶ بهمن شروع به خرید مرکبات مرغوب برای عید کرده ایم.

 رییس اداره تعاون روستایی رامسر گفت: مرکبات بسیاری از مناطق شهرستان رامسر به لحاظ موقعیت جغرافیایی از یخ زدگی محفوظ ماند.

این مسئول با اشاره به اینکه از لحاظ مرغوبت مرکبات منطقه مسئولان خرید ذخیره سازی مرکبات کشور به رامسر آمدند و اقدام به خرید مرکبات با قیمت مناسب می نمایند اظهار داشت: تا کنون بیش از ۳ هزار تن مرکبات از مرکبات داران رامسری خرید کرده اند.

وی همچنین افزود: مقرر گردید که تا سقف ۱۰ هزارتن مرکبات مرغوب از مرکبات داران رامسری خریداری شود و طبق توافق با استانهای کشور به این استانها ارسال شود.

عبدالله زاده گفت: تاکنون سازمانهای تعاون روستای ۱۲ استان کشور از این طرح استقبال نموده و با حضور در رامسر درحال خریدن مرکبات از باغداران رامسری هستند.

وی در پایان گفت: یقینا این طرح باعث رونق خرید و فروش بازار مرکبات در شهرستان رامسر خواهد شد.

خبر: علیرضا عبدی