نامه عاجزانه هیات دولت به عزرائیل: ما از شما می‌ترسیم

چاپ

به گزارش نیمه پر رامسر، آقای ملک‌الموت عزیز، سلام، راستش ما وزرای کابینه دولت یازدهم، به احدالناسی باج نمی‌دهیم و از هیچ کس نمی‌ترسیم، حقیقتش ما خدا را هم بنده نیستیم و از او ترسی نداریم، از بس شجاع و بی‌باکیم.

اما خدا وکیلی، بینی و بین‌اللهی، از شما یکی خیلی می‌ترسیم، آخر نمی‌دانیم یک مدتی است با مملکت ما چپ افتاده‌اید و خواب و خوراک را بر ما حرام کرده‌اید، در این یک ماه اخیر هم که پرکارتر شده‌اید.

فقط خواستیم به شما یادآوری کنیم در دنیا کشورهای دیگری هم وجود دارد که خیلی بهتر از ایران است، اگر قابل بدانید یک سری هم به آنجا بزنید.

ما اعضای فرتوت کابینه یازدهم، از ترس شما، کار و زندگی خود را رها کرده‌ایم و یک مدتی است داریم کار می‌کنیم، باور کنید از ترس شماست و ربطی به انتخابات منتخابات هم ندارد. این سیب‌زمینی و پیاز و سبد غذا و بسته غذا هم والا ربطی ندارد، شما که از جیک و پوک همه خبر دارید که.

ما یک لیست برای شما تهیه کرده‌ایم و نام تمامی پیر و پاتال‌های کشورهای دنیا را نوشته‌ایم تا شما زیاد خسته نشوید.

به خدا ما محض گل روی خودتان گفته‌ایم که زیاد خسته نشوید، ما نگران شما هستیم که در این کشور پر از گرد و خاک و سرما و یخبندان و سیل و هزار بدبختی دیگر نچرخید، والا غرض دیگری درکار نبود.

این گرد و خاک پدرتان را درمی‌آورد، تو را به خدا یک وقت به‌خاطر گرد و خاک نگران ما نشوید، ما ماسک می‌زنیم، اصلا خواستید این ابتکار خانم را با خودتان ببرید برایتان توضیح می‌دهند، ما زیاد سر درنمی‌‌آوریم.

یا اگر بابت راهی یا قطاری، چیزی سوالی داشتید این آخوندی را ببرید، ما بقیه بی‌گناهیم و اکثرا سر و کار ما با رفاه مردم است، ما نباشیم شب عیدی مردم بدبخت می‌‌شوند.

تازه اگر خواستید می‌‌توانید این بابک زنجانی را با خودتان ببرید، این پدرسوخته کارش اینجا تمام است، شما هر وقتِ آزاد که داشتید می‌توانید تشریف بیاورید ببریدش.

نعمت‌زاده هم قول می‌دهد قرص‌هایش را به موقع بخورد، زیاد از شما می‌ترسد، قول می‌دهد که مثل سابق باز هم زیاد کار نکند و باز هم استراحت کند که شرمنده شما نشود.

آقای ملک‌الموت، نزدیک بهار است، شما می‌توانید بروید یک دوری توی اروپا بزنید، والا آنجا خیلی خیلی بهتر از اینجاست.

دیدید که مردم اینجا از هیچ چیزی نمی‌‌ترسند، حتی می‌روند شب‌ها توی قبرها می‌‌خوابند، ترس مَرس هم سرشان نمی‌‌شود. تازه یک‌سری‌شان در کپرها زندگی می‌کنند، یک‌سری‌شان هم… اصلا ولش کنید یک وقت می‌ترسید.

خلاصه یک وقت سوء‌تفاهم نشود جناب ملک‌الموت، ما اعضای کابینه خیلی هم توپیم و وضع خودمان و ایالمان و بچه‌هایمان هم خیلی ردیف است، هیچ درد و مرضی هم نداریم الحمدلله، شما می‌توانید با خیال راحت تشریف ببرید کشورهای دیگر.

قربان شما برویم ما، مخلص شما اعضای کابینه یازدهم

بلاغ/