پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 13556
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۸ بهمن, ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۴
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    تلاش سرخپوشان برای حضور کمال در دربی

    پس از برخورد فرزاد حاتمی و کمال کامیابی نیا بازیکنان هر دو تیم با اهداف متفاوت به محاصره داور و صحبت با او پرداختند.

    نیمه پر رامسر/ س از برخورد کامیابی نیا و فرزاد حاتمی، هافبک پرسپولیس نقش بر زمین شد و با توجه به اینکه می دانست با دریافت کارت زرد دیدار حساس برابر استقلال را از دست خواهد داد، علیرغم شیطنت فرزاد حاتمی سعی داشت تا با پیشگیری از هر تنشی، داور مسابقه را توجیه کند تا از این صحنه گذر کند؛ موضوعی که اصلا مورد نظر فرزاد حاتمی نبود و مهاجم تیم تراکتورسازی اعتقاد به خطای این بازیکن و نشان دادن کارت زرد به او داشت.

    تلاش سرخپوشان برای حضور کمال در دربی
    در ادامه این صحنه و در شرایطی که کامیابی نیا هنوز روی زمین افتاده بود بازیکنان پرسپولیس و تراکتورسازی داور مسابقه را محاصره کرده بودند؛ پرسپولیسی ها برای جلوگیری از نشان دادن کارت زرد و تراکتوری ها برای متقاعد کردن داور به نشان دادن کارت زرد به کامیابی نیا.
    تلاش سرخپوشان برای حضور کمال در دربی
    در نهایت نظر داور مسابقه به نظر بازیکنان تراکتورسازی و فرزاد حاتمی نزدیکی بیشتری داشت و بیژن حیدری با نشان دادن کارت زرد به هافبک تدافعی پرسپولیس که روز آرامی را پشت سر گذاشته بود، افسوس بزرگی را برای او رقم زد؛ تصمیمی که باعث شد کامیابی نیا کنترل خود را از دست بدهد و با عصبانیت به تصمیم داور مسابقه اعتراض کند. ادامه اعتراض های کمال که با از دست دادن دربی شوک سختی به او وارد شده بود، باعث دریافت کارت قرمز مستقیم شد تا این بازیکن علاوه بر دیدار حساس برابر استقلال در هفته بیست و دوم برابر سپاهان نیز غایب بزرگ پرسپولیسی ها باشد.
    تلاش سرخپوشان برای حضور کمال در دربی
    تلاش سرخپوشان برای حضور کمال در دربی
    ورزش ۳/