پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ , Tuesday 19 March 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 13396
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۲ بهمن, ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    فرماندار رامسر در آغاز برنامه های دهه فجر:

    بیش از ۲۰ پروژه در دهه فجر در رامسر به بهره برداری می رسد/ خدمات نظام اسلامی را باید برای مردم بازگو کنیم

    فرماندار رامسر گفت: بیش از ۲۰ پروژه کوچک و بزرگ در دهه فجر در رامسر بهره برداری می شود و چهل برنامه در این شهر به اجرا در می آید.

    به گزارش نیمه پر رامسر، محمد آزاد در مراسم استقبال نمادین از امام خمینی (ره) و آغاز برنامه ه دهه فجر در فرودگاه رامسر گفت: امام خمینی (ره) با رهبری مدبرانه و اگاهانه خود در نهضت انقلاب اسلامی توانست با توکل بر خدا و کمک حضور مردم در نهضت بر رژیم منحوس پهلوی پیروز شود.

    و افزود: نهضت اسلامی ما حرکتی است که بنیان های ظلم و ستم را در هم می پیچد و در کاخ سفید و لندن زلزله ایجاد می کند و امید را در دل همه مردم ستم دیده و مظلوم جهان بویژه مردم ایران که زیر سلطه نظام شاهنشاهی بودند ایجاد کرد.

    فرماندار رامسر با بیان اینکه انقلاب راه رسیدن به سعادت و برتری را برای مردم ایران و جهان ایجاد کرد بیان داشت: امام در ۱۲ بهمن ۵۷ به خاک ایران بازگشت و آن استقبال پرشکوه و بی نظیر از حضرت امام از فرودگاه مهرآباد تا بهشت زهرا سبب می شود آن سخنرانی کوبنده امام را در بهشت زهرا داشته باشیم که آن زمان رژیم طاغوت روی کار بود و امام اعلام کرد به پشتیبانی ملت دولت تعیین می کنم.

    وی تصریح کرد: انقلاب ما توانست راه تازه ای را برای مردم ایران و جهان ایجاد کند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایجاد چالش و ترور شخصیت ها و نقطه اوج ظلم، جنگ تحمیلی به همراه پنجاه کشور جهان بود که مردم ما از این امتحانات پیروز بیرون آمدند.

    وی تاکید کرد: مردم که به رهبری امام نهضت را تبدیل به انقلاب کرده بودند جنگ تحمیلی را با رزرمندگی و رشادت پشت سر گذاشتند.

    محمد آزاد اظهار کرد: امروز با حضور مردم باعث بالندگی نظام جمهوری اسلامی بویژه دولت تدبیر و امید در صحنه های مختلف هستیم.

    وی اضافه کرد: بیش از ۲۰ پروژه کوچک و بزرگ در دهه فجر در رامسر بهره برداری می شود و چهل برنامه در این شهر  به اجرا در می آید.

    وی در پایان گفت: ما باید خدمات نظام را برای مردم بازگو کنیم و با ایجاد امید و نشاط در مردم را ایجاد کنیم و این وظیفه مسئولان کشوری است.