پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Wednesday 24 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 13350
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۰ بهمن, ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > چند رسانه ای > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    در اقدامی بار ارزش:

    رئیس و کارکنان کمیته امداد امام (ره) رامسر به اردوی جهادی رفتند+تصاویر

    در اقدامی نو و با ارزش رئیس و کارکنان اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر در جهت محرومیت زدایی و کمک به مددجویان به اردوی جهادی رفتند.

    به گزارش نیمه پُر رامسر، گروه جهادی پایگاه مقاومت حضرت آیت اله خامنه ای (مد ظله العالی) کمیته امداد شهرستان رامسر متشکل از کارکنان این نهاد اقدام به برگزاری اردوی جهادی در منطقه روستایی آسیابسر جاده میرزاکوچک خان رامسر کرده است.

    پرویز سرایی مدیر کمیته امداد ازبرگزاری اردوی جهادی وساخت یک باب مسکن مددجویی در منطقه روستای رامسر که متشکل از کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره)بوده خبر داد.

    سرایی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت:۱۵واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت این نهاد،به ارزش ۵۹۰میلیون ریال ، در سال گذشته(۱۳۹۴) درشهرستان بهسازی و مقاوم سازی روستایی شد ودر ۹ماه سال جاری ۷واحد مسکونی روستایی بهسازی و مقاوم سازی انجام گرفت.

    سرایی با بیان اینکه درسالجاری ،رسیدگی به مسکن نیازمندان از اولویت های اصلی این نهاد است،افزود:کمیته امداد برای حمایت نیازمندان و مددجویان تحت پوشش برنامه های متنوعی  ارائه می کند.

    وی با اشاره به اینکه تعمیر،احداث،بازسازی وبهسازی مسکن مددجویان شهری و روستایی بسیار با اهمیت است،گفت:۲۴۰متر زمین این واحد مسکونی درحال ساخت  به مبلغ ۲۱۰میلیون ریال توسط حامیان طرح اکرام خریداری شده و بنا در نظر گرفته شده ۶۰متر میباشد که مبلغ ۲۵۰میلیون ریال تعهد خیرین و ۱۰۰میلیون ریال از منابع امدادی و ۴۰میلیون ریال آورده یتیم میباشد. که به امید خدا در اسرع وقت ساخت و تکمیل و تحویل مددجو خواهد شد.

    سرایی اظهار کرد:کلیه مددجویان تحت حمایت روستایی می توانند علاوه بر مساعدت امداد  از سایر مزایا وتسهیلات طرح بهسازی و مقاوم سازی بنیاد مسکن نیز بهرمند شوند.

    وی،تصریح کرد: دریافت پروانه ساخت وانشعابات آب برق وگاز برای ساختمانهای مددجویی مطابق مصوبه مجلس شورای اسلامی رایگان بوده ومدد جویان با معرفی کمیته امداد به ادارات مربوطه از تسهیلات رایگان برای دریافت انشعابات برخوردار می شوند.

    وی افزود: در نظر است با توجه به برنامه مصوب فوق، با استفاده از کمکهای خیرین ومشارکت کارکنان این نهاد وسایر دستگاههای اجرایی مانند بسیج سازندگی، بنیاد مسکن اقداماتی انجام شود.