پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Friday 26 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 13347
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۰ بهمن, ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    مسئول هیات رزمندگان اسلام رامسر:

    هیات رزمندگان مربوط به یک شخص نیست و به همه تعلق دارد/ اخلاص در کار هیأت موجب پیشرفت است

    مسئول هیات رزمندگان اسلام رامسر گفت: هیات رزمندگان مربوط به یک شخص نیست و به همه تعلق دارد و اینجانب هم با عنایت خدای متعال در کنار پذیرش مسئولیت جدید در استان گیلان، به ادامه خدمت در این هیات و فضل و یاری خدا خواهم پرداخت.

    به گزارش نیمه پُر رامسر، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری در جلسه مشترک اعضای شورای هیات رزمندگان اسلام شهرستان رامسر، ضمن بیان فعالیت یازده ساله این هیات، به تشریح ادامه فعالیت های این هیات پرداخت.

    وی در همین راستا اظهار کرد: از سال ۸۴ تاکنون با همت بزرگان و جوانان عاشورایی و واحد عترت خواهران رامسر، شروع به کار هیات رزمندگان اسلام رامسر کلید زده شد که با نام یا زهرا(س) این هیات فعالیت خود را آغاز کرد.

    مسئول هیات رزمندگان اسلام رامسر بیان کرد: روز به روز که از ادامه فعالیت هیات رزمندگان می گذرد، مسئولیت و ماموریت اعضای هیات بیشتر می شود و نوع فعالیت هیات به دلیل پیچیدگی شرایط، نیاز به تحول و بروز شدن دارد تا قابلیت پذیرش برای جامعه ی امروزی را داشته باشد که این امر نیاز به فکر، اندیشه، طراحی برنامه،مهندسی صحیح و اقدام به موقع دارد.

    وی تصریح کرد: برای ادامه فعالیت، همه ما نیاز به احساس دغدغه داریم و حد این دغدغه را مقام معظم رهبری بیان فرمودند و ایشان تحت این مضمون فرمود که مسائل فرهنگی چنان دغدغه ای برای من به وجود آورده است که بعضی از شب ها نمی توانم بخوابم.

    وی تاکید کرد: امروز نیاز است که نسل جدید و قدیم ما بررسی کنند که چه میزان فعالیت و دغدغه مندی را برای کار فرهنگی در خود احساس می کنند و قطعا نیاز داریم که این دغدغه مندی را در خود بالا ببریم.

    حجت الاسلام تسخیری یادآور شد: هیات رزمندگان مربوط به یک شخص نیست و به همه تعلق دارد و اینجانب هم با عنایت خدای متعال در کنار پذیرش مسئولیت جدید در استان گیلان، به ادامه خدمت در این هیات و فضل و یاری خدا خواهم پرداخت.

    وی افزود: مراسم هفتگی پس از گذشت یک سال به شرایط خوبی رسیده است که ما هر هفته شاهد حضور گسترده ی مردم متدین و شریف رامسر در این مراسم هستیم که این حجم از حضور مردم برای برنامه های هیات هفتگی در منطقه ما کم نظیر است و جا دارد از مجموعه ی جوانانی که در این زمینه در حال تلاش هستند تشکر ویژه داشته باشم و تاکنون تقریبا به یاد و نام تمامی شهدای شهرستان رامسر، مراسم هفتگی برگزار گردید.

    وی گفت: اخلاصی که در یکایک جوانان و بزرگان هیات وجود دارد، سبب پیشرفت کار هیات و نگاه مثبت مردم به این مجموعه شده است و باید گفته شود که مراسم هفتگی، تبدیل به پیشانی هیات رزمندگان اسلام رامسر شده است.

    مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان بیان کرد: با توجه به اینکه در آستانه ی فرارسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) قرار گرفته ایم، مراسم ایام فاطمیه در تاریخ ۲۱، ۲۲ و ۲۳ بهمن ماه، به مدت سه شب با سخنرانی حضرت آیت الله توکل، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در سه مسجد شهرستان رامسر که به زودی در رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد برگزار می گردد.

    حجت الاسلام تسخیری در پایان از همه ی مردم که در اجرای برنامه ها حضور و همکاری می کنند تشکر کرد.