پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ , Tuesday 19 March 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 13293
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۶ بهمن, ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۳
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    دومین جشنواره فیلم کوتاه به میزبانی دانشگاه آزاد رامسر در اردیبهشت ۹۶ برگزار می شود

    دومین جشنواره فیلم کوتاه غرب مازندران و شرق گیلان در اردیبهشت سال ۹۶ به میزبانی دانشگاه آزاد رامسر برگزار می شود.

    به گزارش نیمه پُر رامسر، نخستین نشست جشنواره فیلم کوتاه غرب مازندران و شرق گیلان با حضور داریوش قانع و لرد رئیس و مسئول کانون فیلم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامسر،  محسن حسینی مدیر گروه رشته سینما و  علی خلخالی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر برگزار شد.

    در ابتدا این دیدار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون جشنواره فیلم کوتاه که در سال ۱۳۹۴ برگزار شد، توضیحاتی را ارائه داد و گفت: در سال گذشته جشنواره ای تحت عنوان اولین جشنواره فیلم کوتاه غرب مازندران و شرق گیلان با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در شهرستان برگزار شد که هفتاد فیلم در این جشنواره شرکت کردند.

    وی در ادامه افزود: هدف از این نشست برنامه ریزی و ایجاد هماهنگی برگزاری دومین جشنواره فیلم کوتاه غرب مازندران و شرق گیلان می باشد که با همکاری دپارتمان گروه هنر و سینما دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد رامسر قرار است در اردیبهشت ماه سال آینده در این شهرستان برگزار شود.

    وی در ادامه تصریح کرد: در اولین اقدام باید یک هیئت چهار نفره متشکل از دو نفر از اعضای کانون فیلم اداره ارشاد اسلامی و دو نفر از اعضای هیئت علمی گروه هنر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر تشکیل شود که در خصوص مقررات تهیه فراخوان از قبیل نوع فیلم ها، زمانبندی، تعیین هیئت انتخاب، تعیین مدت زمان برگزاری جشنواره تصمیم گیری کنند.

    داریوش قانع در خصوص برنامه های این اداره در ایام نوروز گفت: برای نوروز سال ۹۶ برنامه هایی از قبیل، نمایش کمدی، فروش آنلاین بلیط سینما و برگزاری جشنواره های مختلف در بازار بزرگ آرامش و برنامه های متنوع دیگر برای مهمانان و مسافرین برنامه ریزی شده است.

    در پایان جلسه نیز مقرر شد در هفته دوم بهمن ماه اولین جلسه هماهنگی جشنواره فیلم کوتاه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر برگزار شود.

    روابط عمومی دانشگاه آزاد رامسر