پای پرسپولیس هم در میان است؟

چاپ

به گزارش نیمه پُر رامسر، فصل نقل و انتقالات نیم فصل دوم شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر در شرایطی ادامه دارد که برخی باشگاه ها به دنبال جذب گزینه های خارجی برای برطرف کردن نقاط ضعف خود هستند. در این میان تیم فوتبال تراکتورسازی نیز طبیعتا باید برای حضور مقتدرانه تر در رقابتهای لیگ برتر و البته حضور در فینال جام حذفی نفرات مد نظر کادر فنی را جذب کند.

روز جمعه خبری از سوی نمایندگی خبرگزاری مهر در تبریز منتشر شد مبنی بر اینکه مسئولان این باشگاه با «ولادیمیر وایس» مهاجم اهل اسلواکی وارد مذاکره شده اند و این بازیکن برای حضور شش ماهه در جمع سرخپوشان تبریزی به توافق رسیده است.
پس از انتشار این خبر سایت باشگاه تراکتورسازی با انتشار تکذیبه ای در این مورد توضیح داد و نوشت:  «مدیرعامل محترم خبرگزاری مهر با سلام و احترام با توجه به همکاری‌های مداوم باشگاه تراکتورسازی با رسانه‌های دیداری و نوشتاری این انتظار می‌رود که این همکاری‌ها دو جانبه بوده و رسانه‌ها نیز از انتشار اخبار کذب خودداری کنند. خبر منتشره از نظر باشگاه تراکتورسازی کاملاً کذب محض بوده و انتشار این خبر با اشاره به اینکه یک منبع آگاه این خبر را مخابره کرده به نظر می‌رسد راهکاری برای صحت بخشیدن به این خبر می‌باشد. لذا درخواست می‌شود چنانچه این «منبع آگاه» وجود دارد منبع این خبر را اعلام کنید تا مشخص شود این خبر اشتباه از کجا نشات می‌گیرد. اکنون با توجه به تکذیبیه رسمی باشگاه منطقی است که آن خبرگزاری نسبت به اصلاح این خبر اقدام نماید.»
به نظر می رسد با توجه به اینکه برخی باشگاه های دیگر از جمله پرسپولیس نیز به دنبال جذب بازیکنان خارجی خصوصا در خط حمله هستند، مدیر برنامه های این بازیکن برای بالا بردن قیمت رقابتی را بین دو باشگاه پرطرفدار ایجاد کرده است.
با این حال فردی که خبر مذاکره این بازیکن با تراکتورسازی را در اختیار خبرنگار مهر قرار داده فردی مطلع به امور تیم تبریزی بوده است. اما گروه ورزشی مهر براساس وظیفه حرفه ای خود جوابیه باشگاه تراکتورسازی را منتشر کرد.
ولادیمیر وایس سابقه بازی در تیم منچسترسیتی را دارد و فصل گذشته در کنار مسعود شجاعی در تیم فوتبال الغرافه قطر بازی می کرد. زمانی که وی به تیم قطری پیوست اوضاع این تیم نامناسب بود اما این مهاجم با گل های خود توانست به وضعیت الغرافه سروسامان دهد.