جلسه ستاد برگزاری دهه فجر در رامسر برگزار شد

چاپ

به گزارش نیمه پُر رامسر، جلسه ستاد دهه فجر با حضور فرماندار، امام جمعه و مدیران دستگاه های اجرایی رامسر در محل سالن حلسات فرمانداری برگزار شد.

محمد آزاد در این جلسه گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران زلزله ای در جهان ایجاد شد و از آن به بعد توطئه ها و مشکلات پیدا و پنهان بسیار زیادی را برخی کشورها ایجاد کردند.

وی افزود: انقلاب الگوی بسیاری از ملت های ستم دیده جهان شد، ملت هایی که مظلوم واقع شده بودند و آزادی را در دیگر ملت ها ایجاد کرد که بایستی دربرابر ظلم و ستم بایستند و ظلم را درکشور خود برچینند.

فرماندار رامسر بیان کرد: دستاوردهای بسیار زیادی را انقلاب ما در حوزه ها و عرصه های مختلف داشت و این شرایط باعث شد ایران بعنوان بازیگر اصلی هم در سطح منطقه و هم در سطح نظام بین الملل حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی تصریح کرد: دهه فجر فرصتی است که ما بایستی قدردان زحمات و اقداماتی که در بهمن سال ۵۷ اتفاق افتاد باشیم.

وی خاطر نشان کرد: ما بایستی آن وقایع سال ۵۷ را در دهه فجر دوباره برای نسل های بعد انقلاب نشان دهیم و شرایط متناظر ایام دهه فجر و پبروزی انقلاب اسلامی رو هم اکنون بایستی فراهم بکنیم تا اگاهی را برای نسل های امروز ایجاد بکنیم و تداعی بخش رویدادها ووقایع بسیار خوب پیروزی انقلاب اسلامی باشیم.

آزاد در ادامه اظهار کرد: ما نظامی را که بدست آورده ایم به ثمره مجاهدت های رشادت ها جان فشانی های  بسیار زیادی هست که سیصد هزار شهید جانبازان و آزادگان رزمندگان تقدیم انقلاب شده است.

وی گفت: ما امروز در تمام سطوح خرد و کلان در تمامی بخش های جامعه بایستی انقلاب اسلامی را تقدیم کنیم.

فرماندار رامسر درپایان گفت: اکنون که در این شرایط خوب و مطلوب قرار داریم بایستی برای تثبیت نظام  و تحکیم  انقلاب اسلامی ما بسیار تلاش کنیم.