پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 25 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 13003
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۸ دی, ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۹
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده
  •   

    بیانیه هیات رزمندگان اسلام رامسر به مناسبت حماسه ۹ دی

    هیأت رزمندگان اسلام رامسر بمناسبت فرا رسیدن نهم دی روز میثاق با ولایت بیانیه‎ای را صادر کرد.

    به گزارش نیمه پُر رامسر، هیأت رزمندگان اسلام شهرستان رامسر بمناسبت فراررسیدن نهم دی روز میثاق با ولایت و حرکت انقلابی مردم بیانیه‎ای را به شرح ذیل صادر کرد:

    بسم اللہ القاصم الجبارین

    امام خمینی(ره):

    تاریخ اسلام پر است از خیانت های بزرگانش به اسلام…

    از خدا می خواهم که به پدر پیر مردم عزیز ایران، صبر و تحمل عطا فرماید و او را بخشیده و از این دنیا ببرد تا طعم تلخ دوستان را بیش از این نچشد.

    فرارسیدن “نهم دی” روز خروش غیرت دینی و انقلابی، و تجلی ولایت مداری ملت با بصیرت ایران اسلامی را گرامی می داریم.

    نهم دی روز خاموش کردن فتنه ی بزرگی بود که دشمنان پنهان و آشکار انقلاب اسلامی برای از بین بردن آن تمام تلاش خود را به کار گرفتند.

    نهم دی روز حضور ملت بصیری بود که در برابر زیاده خواهی های غرب و غرب گرایان داخلی ایستادگی نمود و با نگاهی عمیق به فرمایشات بصیرت بخش رهبر آگاه انقلاب اسلامی، یوم الله دیگری را خلق نمودند.

    نهم دی روز حضور جریان و جریانات خاص برای فرونشاندن فتنه و فتنه گران نبود؛ بلکه همچون دفاع مقدس، آحاد مردم با یک هدف “حفظ انقلاب و ارزش های آن” و یک نگاه در مقابل فتنه و فتنه گران داخلی و خارجی خروشیدند و آن روز همه در خط ولایت برای یاری دین خدا حاضر شدند.

    نهم دی روز فریاد ملت بزرگ ایران اسلامی به خواص بی بصیرت و ساکتان فتنه بود که امروز: روز فریاد ملت است نه سکوت!!!  و آنان با سکوت خود خیانت دیگری را بر انقلاب اسلامی نمودند.

    نهم دی روز حضور و خروش میلیونی مردم با بصیرت ایران اسلامی و برائت از فتنه گران در هر جایگاه و مقام و منصب و لباسی بود که با این خروش، چهره انقلابی خود را به نمایش گذاشتند.

    نهم دی روز همبستگی ملت و بیعت و میثاق مجدد با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) است و این روز بزرگ را که یوم الله دیگری در انقلاب اسلامی ما است را گرامی داشته و اعلام می داریم که همچنان برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی آماده جانفشانی می باشیم.

    هیات رزمندگان اسلام شهرستان رامسر