پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 12957
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۵ دی, ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در رامسر:

    به فرمانداران گفتم سخنرانان مراسم ۹ دی از وحدت صحبت کنند و در مورد ساکتین فتنه حرفی نزنند

    معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: به فرمانداران استان مازندران گفتم در مراسم ۹دی سخنرانان بیایند و درباره اتحاد حرف بزنند ولی درباره کلماتی مانند ساکت فتنه و... حرف نزنند چرا که باعث اختلاف است.

    به گزارش نیمه پُر رامسر، علیرضا یونسی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار رامسر گفت: ابتدای دولت در رامسر به دنبال فردی بودیم که بتواند سیاست های دولت را اجرا کند که از میان کاندیداهای بسیار زیاد حسین سروری به عنوان فرماندار رامسر انتخاب شد.

    وی افزود: استانداری تمایلی برای این جابجایی نداشت و سیاست استاندار بر تغییر نیست چرا که دو اتتخابات بسیار مهم در پیش داریم.

    معوان سیاسی امنیتی استاندار مازندران بیان کرد: از سروری خواستیم بماند اما مشکلات شخصی ایشان باعث شد تحت هیچ شرایطی نپذیرد که در رامسر بماند.

    وی تصریح کرد: شریعت نژاد یکی از نمایندگان فعال و رضایی امام جمعه ای فاضل هست ما با این دو بزرگوار و بسیاری از مجموعه هایی که لازم بود صحبت کردیم و نتیجه محمد آزاد شد.

    وی خاطرنشان کرد: دوسه هفته پیش با استاندار نامحسوس به رامسر آمدیم تا بررسی نهایی داشته باشیم و عقل و خیراندیشی و تدبیر این بود که ادامه کار را به دست کسی بسپاریم که زیروبم کار را آشنا باشد و وضعیت شهرستان را بداند.

    یونسی ادامه داد: در شرایط فعلی محمد آزاد بهترین گزینه بود.

    وی اظهار کرد: من خودم زرودی را در این سالن تودیع کردم و امروز سروری؛ و فردا نیز آزاد تودیع می شود ولی هنر انسان های صالح و شایسته و دردمند این است که زمانی که نباشند یادشان و خدماتشان باشد.

    وی خطاب به آزاد گفت: شما نماینده دولت آقای روحانی هستید و باید  از مواضع دولت در همه شرایط دفاع کنید و چتر حمایتی شما باید بر روی همه مردم گسترده باشد.

    معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران تصریح کرد: تاریخ نگاران در آینده هنر دیپلماسی آقای دکتر روحانی را که سایه جنگ را از ملت ایران دور کرد خواهند نوشت.

    وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: ۹دی متعلق به همه مردم و تجدید میثاق با ولایت است.

    معاون سیاسی استاندار افزود: به فرمانداران گفتم در مراسم ۹دی سخنرانان بیایند و درباره اتحاد حرف بزنند ولی درباره کلماتی مانند ساکت فتنه و… حرف نزنند چرا که باعث اختلاف است.

    وی گفت: کشور قانون دارد و همه مردم، رهبر کشور را دوست دارند و عاشق کشور، انقلاب و دین هستند.

    وی اظهار کرد: از مراسم های ۹دی برای همدلی و گسترش وحدت استفاده کنیم و هیچ جامعه ای با اختلاف رنگ سعادتمندی را نخواهد دید.

    معاون سیاسی استانداری مازندران در پایان گفت: هیچکس ضد انقلاب را قبول ندارد و مردم خودشان متوجه هستند.