آیین تودیع و معارفه فرماندار رامسر برگزار شد

چاپ

به گزارش نیمه پُر رامسر، مراسم تودیع و معارفه فرماندار رامسر با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، مسئولان شهرستانی و مردم  عصر امروز در سالن آمفی تئاتر هتل رامسر برگزار شد.

حسین سروری فرماندار سابق رامسر در این مراسم اظهار کرد: برطرف کردن مشکلات مردم و خدمتگذاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وظیفه هر مسئول و مدیری است که قبول مسئولیت در جایگاهی را می کند.

وی افزود: تمام سعی خود را کردم که در مدت مسئولیت خود فضایی آرام همراه با همدلی و همزبانی به همراه وحدت و پرهیز از اختلافات سیاسی را در شهرستان رامسر بگسترانم.

فرماندار سابق رامسر بیان کرد: مدارا کردن و بالا بردن آستانه تحمل در برابر انتقادات و شایعات و تخریب ها یکی از اصول مدیریتی من بوده و سعی کردم با پذیرش همه دیدگاه ها و همراهی و پذیرش نظرات منتقدین دولت در کنار حامیان دولت تدبیر و امید فضای تفاهم و همدلی برای رسیدن به توسعه پایدار را فراهم کنم.

وی تصریح کرد: رویکرد و نگاه من به همه مناطق یکسان بود و در توزیع اعتبارات و امکانات عدالت و پرهیز از بخشی نگری مد نظر من بوده است.

وی یادآور شد: در راستای توانمندسازی اقتصادی و گردشگری و کاهش هزینه های مردم با ارتقای رفاه عمومی و توسعه کسب و کار تشویق و حمایت از سرمایه گذاران قدم برداشتم و با تاسیس فروشگاه ها و واحدهای صنفی و تولیدی با شکستن برخی انحصارات زمینه رونق و رقابت در فضای اقتصادی را فراهم کردم.

سروری با اشاره به تاسیس خانه سرمایه گذاری و خانه سمن و شرکت تعاونی گل و گیاه در رامسر تصریح کرد: با مشارکت آحاد مردم در عرصه های گوناگون و فناوری سبز رامسر و شهر هوشمند و شهرک فناوری اطلاعات با تمرکز بر فناوری نوین این شهر باید قطب فناوری ایران شود.

 محمد آزاد سرپرست جدید فرمانداری رامسر نیز در این مراسم گفت: خدای بزرگ را شاکرم که فرصت خدمتگذاری به مردم رامسر را در سنگری دیگر به من داده است و این لطف خدای بزرگ است.

وی افزود: با تلاش در حوزه عمران و آبادی و توسعه رامسر در حوزه اقتصادی، معیشت و اشتغال کوشا باشیم و با همراهی همه اقشار مختلف جامعه این اتفاف زیبا برای این شهر رقم خواهد خورد.

آزاد گفت: برای توسعه این شهر باید خودمان همت کنیم و با همراهی و همدلی در راستای خدمت به مردم گام های بزرگی برداریم و همچنان که در گذشته تلاش کردیم نهضت را تبدیل به انقلاب کنیم.

وی تصریح کرد: افتخار می کنم به عنوان معاون فرماندار سه سال خدمت کردم و مایه افتخار است فرماندار رامسر  در سطح ملی مشغول بکار شد و منشا خیر برای استان مازندران است .