ذره ذره خاک رامسر دارای ظرفیت سرمایه گذاری است/ بهترین دوران مدیریتی ام را در رامسر گذراندم

چاپ

به گزارش نیمه پُر رامسر، حسین سروری در آخرین جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه رامسر شهری جهانی و خدمت به مردم این شهرستان افتخار است گفت: رامسر سرشار از ظرفیت های تاریخی،فرهنگی،طبیعی و گردشگریست که ذره ذره خاک رامسر سرشار از ظرفیت های سرمایه گذاری است.

وی افزود: رامسر جز معدود شهرهایی است که در سال ۱۳۱۲ دارای برنامه جامع گردشگری بود و این نشان از جایگاه رامسر در سطح ملی و بین المللی است.

فرماندار رامسر با اشاره به اینکه در مدت حضورم سعی کردیم برای شهرستان برنامه ای جامع طراحی کنم اظهار داشت: رامسر با توجه به ظرفیت های عظیمش میتواند هم در حوزه گردشگری و هم حوزه فناوری فعالیت کند.

وی به تهیه و تدوین برنامه منطقه فناوری سبز رامسر اشاره کرد و گفت: اگر بتوانیم مصوبه هیئت وزیران را در این حوزه بگیریم رامسر به قطب فناوری کشور تبدیل و شهر هوشمند رامسر اجرایی خواهد شد.

وی افزود: کسانی که در رامسر قبول مسئولیت می کنند باید اخلاق مداری،رعایت قانون و همدلی را سرلوحه قرار دهند.

سروری با اشاره به اینکه رامسر بیش از پیش نیازمند همدلی و وفاق است گفت: انتقاد بسیار مفید است اما اگر به دنبال تضعیف و تخریب مدیران باشیم آسیب می بینیم.

وی گفت: مردم شهرهای رامسر،کتالم و ساداتشهر و تک تک روستاهای رامسر نجیب و مهمان نواز هستند و خرسندم که بهترین دوران مدیریتی ام در این مدت شکل گرفت.

پی با تبریک به محمد آزاد به عنوان فرماندار جدید رامسر گفت: آزاد چهره ای شناخته شده، خدوم،دلسوز و عاشق خدمت به مردم است که توانمندی هایش برکسی پوشیده نیست.

وی اشاره به اینکه ممکن است در برخی انتخاب ها، برنامه ها و مسائل شهرستان دچار اشتباه شده باشم گفت: از همه مدیران و مردم طلب بخشش و حلالیت دارم.

سروری در پایان فضای رسانه ای رامسر را بسیار فعال و پویا دانست و گفت: رسانه رامسر همیشه همراه و همکار بودند که از تک تکشان قدردانی میکنم.

خبر: حسین قاسمی