پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Tuesday 23 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 12938
  • تعداد نظرات : ۱ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۴ دی, ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > سیاسی > ویژه ها
  •   

    فرماندار رامسر گفت:

    ذره ذره خاک رامسر دارای ظرفیت سرمایه گذاری است/ بهترین دوران مدیریتی ام را در رامسر گذراندم

    فرماندار رامسر گفت: رامسر سرشار از ظرفیت های تاریخی،فرهنگی،طبیعی و گردشگریست که ذره ذره خاک رامسر سرشار از ظرفیت های سرمایه گذاری است

    به گزارش نیمه پُر رامسر، حسین سروری در آخرین جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه رامسر شهری جهانی و خدمت به مردم این شهرستان افتخار است گفت: رامسر سرشار از ظرفیت های تاریخی،فرهنگی،طبیعی و گردشگریست که ذره ذره خاک رامسر سرشار از ظرفیت های سرمایه گذاری است.

    وی افزود: رامسر جز معدود شهرهایی است که در سال ۱۳۱۲ دارای برنامه جامع گردشگری بود و این نشان از جایگاه رامسر در سطح ملی و بین المللی است.

    فرماندار رامسر با اشاره به اینکه در مدت حضورم سعی کردیم برای شهرستان برنامه ای جامع طراحی کنم اظهار داشت: رامسر با توجه به ظرفیت های عظیمش میتواند هم در حوزه گردشگری و هم حوزه فناوری فعالیت کند.

    وی به تهیه و تدوین برنامه منطقه فناوری سبز رامسر اشاره کرد و گفت: اگر بتوانیم مصوبه هیئت وزیران را در این حوزه بگیریم رامسر به قطب فناوری کشور تبدیل و شهر هوشمند رامسر اجرایی خواهد شد.

    وی افزود: کسانی که در رامسر قبول مسئولیت می کنند باید اخلاق مداری،رعایت قانون و همدلی را سرلوحه قرار دهند.

    سروری با اشاره به اینکه رامسر بیش از پیش نیازمند همدلی و وفاق است گفت: انتقاد بسیار مفید است اما اگر به دنبال تضعیف و تخریب مدیران باشیم آسیب می بینیم.

    وی گفت: مردم شهرهای رامسر،کتالم و ساداتشهر و تک تک روستاهای رامسر نجیب و مهمان نواز هستند و خرسندم که بهترین دوران مدیریتی ام در این مدت شکل گرفت.

    پی با تبریک به محمد آزاد به عنوان فرماندار جدید رامسر گفت: آزاد چهره ای شناخته شده، خدوم،دلسوز و عاشق خدمت به مردم است که توانمندی هایش برکسی پوشیده نیست.

    وی اشاره به اینکه ممکن است در برخی انتخاب ها، برنامه ها و مسائل شهرستان دچار اشتباه شده باشم گفت: از همه مدیران و مردم طلب بخشش و حلالیت دارم.

    سروری در پایان فضای رسانه ای رامسر را بسیار فعال و پویا دانست و گفت: رسانه رامسر همیشه همراه و همکار بودند که از تک تکشان قدردانی میکنم.

    خبر: حسین قاسمی

    انتشار یافته: ۱
    1. با تشکر از همت و تلاش ایشان و سایر همکاران خدوم و مدیران ادارات جهت توسعه شهرستان و حذف رانت خواری ها .
      در صورت امکان با انجام یک نشست خبری می توان رئوس کارهای انجام شده و طرح های برنامه ریزی شده برای آینده شهرستان را به اطلاع عموم مردم نجیب، زحمت کش و خواهان پیشرفت رساند.
      در ضمن احتمال به یقین سناریوی تعویض مدیران و مسئولین شهرستان دوباره تکرار خواهد شد.