پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 12903
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲ دی, ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    مسئول هیات رزمندگان اسلام رامسر در مراسم هفتگی:

    دشمن فریبکار به دنبال برچیدن عزت، اقتدار و ارزش های ما است

    مسئول هیأت رزمندگان اسلام رامسر گفت: دشمن فریبکار به دنبال برچیدن عزت، اقتدار و ارزش های ماست و برای غافلگیری، ابتدا با هزاران حیله و فریب نزدیک می شود و قرارداد می بندد ولی در آخر انسان می بیند که چیزی ندارد.

    به گزارش نیمه پُر رامسر، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری در مراسم هفتگی هیأت رزمندگان اسلام رامسر با بیان اینکه یکی از سنت های خوبی که به بهانه شب اول زمستان انجام می شود به آوردن صله رحم است، گفت: این جزو آداب پسندیده اسلامی است که البته باید مراقب بود تا در دید و بازدید ها باب گناه و غیبت کردن و زخم زبان زدن ها باز نشود.

    وی در ادامه با ذکر سفارشات پیغمبر اکرم (ص) به معاذبن جبل که از قضات و افراد تیزهوش آن دوران بود ابراز کرد: پیامبر اکرم (ص) فرمودند که ای معاذ تقوای خدا داشته باش و راستگو و امانت داری کن و از خیانت دوری کن و حسن همسایگی و صله رحم را بجا بیاور که این امر بسیار پسندیده است.

    مسئول هیات رزمندگان اسلام رامسر با اشاره به سفارش امیرالمومنین(ع) به مالک اشتر در مورد برحزر داشتن از دشمن در زمان صلح افزود: اینکه مقام معظم رهبری فرمودند به آمریکایی ها خوش بین نیستم، ریشه در کلام ولایت امیرالمومنین(ع) و قرآن کریم دارد.

    وی ادامه داد: برخی افراد اعلام می کنند که خوش بین نبودن در دنیای امروز معنایی ندارد و می گویند امروز معادلات جهانی عوض شده است در صورتی که دشمن همان دشمن همیشگی است.

    مسئول هیات رزمندگان اسلام رامسر تاکید کرد: امیرالمومنین(ع) در همان توصیه به مالک اشتر می فرمایند که هر گاه دشمن به شما نزدیک می شود بدان که قصد فریب و غافلگیری دارد.

    وی تصریح کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب در ابتدای دوره ی رییس جمهور فعلی آمریکا فرمودند که مواظب پنجه های چدنی در زیر دستکش مخملی دشمن باشید، ریشه در کلام امیرالمومنین(ع) دارد.

    حجت الاسلام تسخیری با اظهار این نکته که دشمن فریبکار به دنبال برچیدن عزت، اقتدار و ارزش های ماست افزود: دشمن برای غافلگیری، ابتدا با هزاران حیله و فریب نزدیک می شود و قرارداد می بندد ولی در آخر انسان می بیند که چیزی ندارد.

    وی گفت: حضرت علی(ع) در یکی دیگر از توصیه های خود به مالک می فرمایند که در قبال دشمن دوراندیش باش و خوش بینی را کنار بگذار و هرگز قراردادی را که در آن تعبیراتی است که جای اشکال و سواستفاده دشمن وجود دارد را منعقد نکن، که می بایست در امور سیاسی حال حاضر در انقلاب اسلامی ما لحاظ شود.

    مسئول هیات رزمندگان اسلام رامسر در پایان با اشاره به اذعان رییس سازمان انرژی اتمی در رابطه با تفسیر پذیر بودن برخی از قراردادها و اعتراف به اشتباه انجام شده گفت: چه طور آن زمانی که دلسوزان انقلاب این موضوع را گوشزد می کردند، همین افراد در مجلس قسم جلاله می خوردند و می گفتند که دلواپس نباید بود؟