پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Tuesday 23 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 12851
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۹ آذر, ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    اجرای فاز اول دوربین‌ نظارتی و پایش تصویری در رامسر

    فاز اول طرح و توسعه سامانه ی هوشمند با تاکید بر سامانه های مدیریت ترافیک در دستور کار سازمان حمل و نقل شهری با هدف نظارت و پایش تصویری در رامسر قرار گرفته است.

    به گزارش نیمه پُر رامسر، اجرای طرح و توسعه سامانه ی هوشمند با تاکید بر سامانه های مدیریت ترافیک در دستور کار سازمان حمل و نقل شهری قرار گرفت و  بر این اساس با دستور و حمایت استانداری مازندران و شهرداری رامسر  جلسات متعددی برای نصب دوربین های پایش تصویری با دیگر مدیران شهری برگزار شد که در  نقاطی از شهر که نیاز به جانمایی نصب دوربین های ترافیکی وجود داشت  فاز اول آن اجرایی شد.

    در این راستا شهردار رامسر با اشاره به ضبط تصاویر از دوربین‏‎های نصب شده در سطح خیابان‏‎ها توسط اپراتورها، تصریح کرد: نیروهای امنیتی و انتظامی، پلیس راهور و شهرداری می‌‏توانند از تصاویر ضبط شده به منظور حل مسائل مربوط به حوزه خود استفاده کنند.

    وی با بیان اینکه نصب این دوربین با پیگیری‌ها و همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری رامسر انجام شده است، تصریح کرد: اهمیت و ضرورت بحث هوشمند ‌سازی به همراه نگاه مثبتی که این شکل از توسعه می‌تواند در شهرستان راهگشا باشد بر همه روشن است.

    کوزه گر گفت: اجرای طرح پایش تصویری یکی از شیوه‎های یاد شده است که نقش بسیار موثری در جلوگیری از بروز تخلفات ترافیکی توسط رانندگان و به دنبال آن روان‎سازی ترافیک را دارد و با ارائه طرح ها و پیشنهادات کاربردی و کارشناسی شده و آینده نگرانه می توان مشکلات ترافیکی شهر رامسر را حل کرد و فضای بهتری برای زندگی شهروندان ایجاد کرد و با فرهنگ سازی در جامعه می توان آمار تصادفات را کاهش داد.

    شهردار رامسر در پایان گفت: برای اجرای کنترل ترافیک می بایست زیرساخت مخابراتی آماده سازی شود که با هماهنگی بعمل آمده با اداره مخابرات، انتقال تصاویر با استفاده از فیبر نوری خواهد بود که در فاز دوم اجرا خواهد شد و در فاز سوم نیز دوربین ها نصب می شود ضمن اینکه دوربین ها خریداری شده است.

    index

    %d8%a8%d9%82