پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ , Thursday 18 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 12839
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۹ آذر, ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۲
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > سیاسی > ویژه ها
  •   

    در غفلت مسئولان رامسری به حوزه جوانان:

    رامسر هیچ نماینده ای در همایش ملی جوانان ندارد

    عدم پیگیری های لازم توسط نهادهای ذی ربط در رامسر باعث شد هیچ جوانی بطور رسمی نمایندگی رامسر را در همایش ملی جوانان نداشته باشد.

    به گزارش نیمه پُر رامسر، دوشنبه ۲۹ آذر قرار است نشست صمیمانه دولتمردان با جوانان ایرانی در سالن اجلاس سران برگزار شود.

    اگرچه این اقدام دیر هنگام دولت تدبیر و امید در جهت حمایت از جوانان باعث انتقادات زیادی شده اما در حاشیه این مراسم قرار است از منشور حقوق شهروندی که یکی از شعارهای انتخاباتی رییس جمهور بوده رونمایی شود که اقدامی قابل تحسین است.

    در این بین شاهدیم از سراسر کشور جوانان فعال در حوزه های مختلف با هماهنگی ادارات زیربط به این همایش اعزام شدند تا بتوانند دغدغه های حوزه جوانان منطقه خود را به دولتمردان انتقال دهند.

    شنیده ها حاکی از این است قریب به دو هفته پیش از سوی وزارت ورزش و جوانان نامه ای به ادارات کل و به تبع آن ادارات شهرستان ارسال شد تا با هماهنگی دستگاه های مربوطه ،جوانان فعال شهرستانها به این همایش اعزام شوند.

    در تماس با یکی از مشاوران جوان فرماندار شهرستان رامسر این موضوع را پیگیر شدیم که وی با بیان اینکه از دو هفته پیش این نامه از طریق مدیران دولتی و بطور غیر رسمی برای برخی از جوانان فعال رامسر ارسال شد گفت: با وجود برقراری رابطه ی مناسب بین دفتر مشاوران جوان و مدیران وزارتخانه و پیگیری های غیررسمی،با توجه به عدم حضور جوانی از رامسر و شواهد امر، متاسفانه هیچ نهادی بطور رسمی این موضوع را در شهرستان پیگیر نشده است‌.

    این گزارش می افزاید عدم پیگیری های لازم توسط نهادهای ذی ربط باعث شد هیچ جوانی بطور رسمی نمایندگی رامسر را در همایش نداشته باشد.

    بر اساس این گزارش در اولویت نبودن مسائل جوانان و عدم توجه به این حوزه در رامسر دغدغه بسیاری از فعالین جوان در شهرستان می باشد.

    حسین قاسمی/