پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ , Thursday 18 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 12512
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۶ آذر, ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۴
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    7 ماه گذشت و نمیه دوم 95 رسید

    میزبانی رامسر برای برگزاری کنگره شهدای خلبان کشور در هاله از ابهام/ آیا مصوبه نصب تندیس خلبان شهید خلعتبری فراموش شده است؟

    با گذشت حدود ۷ ماه از جلسه برگزاری کنگره شهدای خلبان کشور در سالن جلسات فرمانداری رامسر شنیده های حاکی از این است که از برگزاری کنگره شهدای خلبان کشور در رامسر خبری نیست.

    به گزارش نیمه پُر رامسر، چهارشنبه ۸ اردبیهشت سال ۹۵ بود که جلسه ای در سالن جلسات فرمانداری رامسر با موضوع برگزاری کنگره شهدای خلبان کشور با محوریت امیر خلبان شهید خلعتبری با حضور مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی برگزار شد.

    این جلسه علاوه بر برنامه ریزی های برگزاری این کنگره کشوری در نیمه دوم سال ۹۵ مصوبه ای دیگر نیز داشت که حاکی از آن بود تا در یکی از میادین رامسر همچون سیمرغ و یا شهید رجایی نماد و اِلمان جت f4 بعلاوه تندیس شهید خلعتبری نصب شود.

    بعد از این جلسه و طبق گزارشی که در سایت ها و فضای مجازی آمده مسئولان مربوطه بازدیدی از میادین پیشنهاد شده داشتند تا طبق بررسی های خود این اِلمان را در بهترین مکان از لحاظ شهری و اجتماعی نصب کنند.

    اما با گذشت حدود ۷ ماه از این جلسه و بررسی ها، شنیده های حاکی از این است که نه از برگزاری کنگره شهدای خلبان کشور در رامسر خبری است و نه از نصب اِلمان و تندیس شهید خلعتبری در یکی از میادین ورودی شهرستان رامسر!

    حال با این اوصاف می طلبد مسئولین شهرستانی نسبت به این تعلل و برگزار نشدن کنگره شهدای خلبان کشور و همچنین عدم نصب اِلمان و تندیس امیر سرلشگر خلبان شهید خلعتبری پاسخ مناسب و منطقی داشته باشند زیرا صرف وقت و هزینه های برگزاری جلسه و رسانه شدن آن به نوعی در اذهان عمومی تاثیرات مثبتی یقیناً ندارد.

    ۱۵۰۸۰

    ۵۵۸ ۴۴۷۵