پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 25 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 12491
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۵ آذر, ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    خطیب نماز جمعه رامسر:

    بسیج ستون محکم و بزرگ انقلاب اسلامی است/ استان مازندران در بخش زیرساخت بسیار ضعیف است

    امام جمعه رامسر گفت: در استان مازندران با کمترین بارش برفی دچار بحران می شویم و تمام امکانات قطع و تعطیل می شود زیرا مازندران در زیرساخت و هم تجهیزات مشکل دارید و این ضعف مدیریت نیست.

    به گزارش نیمه پُر رامسر، حجت الاسلام سید جعفر رضایی در بین نماز گزاران جمعه این هفته شهرستان رامسر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و با دعوت از نمازگزاران به تقوا الهی گفت: به واژه بسیج باید فراتر از آنچیزی که عنوان می شود نگاه کرد زیرا این واژه با خود درسهای زیادی را همچون ایثار، فداکاری، شهادت و شجاعت به همراه دارد.

    وی با بیان اینکه در فتنه سال ۸۸ واژه شبه نظامیان را برای بسیجیان به کار می بردند گفت: بسیج یک مجموعه نظامی نیست بلکه متن ملت است که در همه صحنه ها حضور دارد و هرجا که بسیج و تفکر بسیج ورود کرد با کمترین هزینه آن جا پیشرفت داشت.

    امام جمعه رامسر با بیان اینکه بسیج ستون و استوانه انقلاب اسلامی است گفت: نباید بگذاریم که جایگاه بسیج از دید ملت خشن و ناکارآمد و زوری جلوه داده شود.

    وی در خطبه های دوم با تسلیت رحلت آیت الله موسوی اردبیلی و شهادت مظلومانه تعدادی از زائران کربلای معلی گفت: آیت الله موسوی اردبیلی انسان مخلص و فداکار با مسئولیت های مختلف و از علمای بزرگ حامی رهبر معظم انقلاب بودند.

    وی افزود:داعش با عملیات تروریستی که در جنوب بغداد در بین زائران انجام داد ضعف نظامی خود را نشان داد زیرا نتوانست از ابعاد امنیتی مناسب در شهر کربلا و در بین انبوه زائران نفوذ کند.

    حجت الاسلتم رضایی به هفته وقف اشاره داشت و گفت: نوع نگرش به وقف باید تغییر کند و باید گفت که در این سالها در حوزه های متعددی این امر انجام گرفته است.

    وی با قدردانی از کیهانیان رییس تودیع شده اداره تعاون روستایی رامسر انتصاب عبدالله زاده را به عنوان رییس جدید این اداره تبریک گفت.

    رضایی گفت: بارش برف در استان مازندران اختلالاتی را به وجود آورد و باعث مشکلاتی در بخش های مختلف شهری و اجتماعی شد.

    امام جمعه رامسر با بیان اینکه تلوزیون در اخبارهایش با مسئولان تماس می گیریند و گفتگو می کنند گفت: صدا سیما می بایست یک هفته بعد از این برف بیاید در استان مازندران در بین مردم از ضعف زیرساسخت های موجود در استان و شهرهای مازندران  گزارش بگیرد.

    وی افزود: اشکال ما مدیریت نیست بلکه از نظر زیر ساخت بخصوص در غرب مازندران مشکل وجود دارد.

    رضایی با بیان اینکه در برخی استان ها هر سال ۲متر برف می بارد اما نه آبی قطع می شود، نه گازی قطع می شود و نه جاده ای بسته می شود گفت: ما در مازندران تا برف کوچکی می آید ستاد بحران تشکیل می شود و مردم آسیب شدید می بینند.

    وی گفت: با کمترین بارش، مازندران دچار بحران می شود چون ما هم در زیرساخت و هم تجهیزات مشکل داریم.

    امام جمعه رامسر با اشاره به اینکه دولت باید توجه ویژه به مازندران به ویژه غرب مازندران داشته باشد گفت: خوشبختانه گزارش آسیب شدید در رامسر نداشتیم و فقط نگران سرما هستیم که خوشبختانه جهادکشاورزی با مشاوره در تلاش است آسیبی به کشاورزی نرسد.

    وی افزود: واقعا ناراحت کننده است که ستاد بحران برای برف کوچکی تشکیل می شود.

    نماینده مقام معظم رهبری در رامسر از فرماندار، شهرداران، راهداران و اعضای دست اندرکاران بخش بحران رامسر بابت تلاشهای خوبشان قدردانی کرد.