پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ , Thursday 18 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 12488
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۵ آذر, ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
  • شما اینجا هستید :خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    سردا حجتی نیا در اجتماع بزرگ مدافعان حرم رامسر:

    بزرگان رامسر به دنبال مرده های سیاسی نباشند/ ضعف دولت در ایجاد اشتغال عدم استفاده از ظرفیت بسیج است

    سردا حجتی نیا در اجتماع بزرگ مدافعان حرم رامسر گفت: ما اگر حرفی می زنیم به افراطی و تندروی محکوم می شویم اما به برخی بزرگان رامسر توصیه می کنم دنبال مرده های سیاسی نباشند که اینها کف روی آب هستند.

    به گزارش نیمه پُر رامسر، سردار جشمید حجتی نیا در اجتماع بزرگ مدافعان حرم رامسر که در مصلی جواد الائمه این شهرستان برگزار شد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و با تسلیت رحلت آیت الله موسوی اردبیلی و شهادت زائران ایرانی گفت: امام به عنوان بزرگترین فیلسوف، مصلح و فقیه جهان اسلام پس از انقلاب اسلامی بسیج را تعریف کرد و آن را به وجود آورد.

    وی با بیان اینکه بسیج یک نهاد اجتماعی است اظهار کرد: همه دردهای کشور با بسیج رفع می شود اما دولتمردان و کارگزاران نظام به جز در زمان جنگ از بسیج استفاده مناسب نکردند.

    حجتی نیا افزود: فتنه ها و چرخش های در برهه های از انقلاب اسلامی که فضای جامعه را غبار آلود می کنند نمی تواند ریشه بسیج را تکان دهد.

    وی با بیان اینکه بسیج تشکیلات و سازمان و هسته های مقاومت دارد گفت: بسیج از مرز های ایران گذشته و در جهان هسته های حزب الله گسترده شده است.

    این یادگار دوران دفاع مقدس با انتقاد از دولت تصریح کرد: حضور ۲۰ میلیونی مردم در اربعین نشان از مقدمات یک حرکت عظیم است اما در ایران دولت در جابجایی دومیلیون نفر مانده است.

    وی اضافه کرد: ما متاسفیم که وزیری در بلندگوی تلوزیون مردم را تهدید می کند.

    سردار حجتی نیا با بیان اینکه بسیجی ها دنبال پست و مقام نیستند تاکید کرد: فساد در سیستم ها، مشکل اقتصادی و نقدینگی، فاصله فقر و غنا، قاچاق و… در کشور زیاد استو باید با نگرش و تفکر بسیجی این معضلات آسیب ها را رفع کنیم.

    وی با بیان اینکه در سال اقدام و عمل از عمل خبری نیست اظهار کرد: بسیج ۲۳۰ هزار شغل در کشور ایجاد می کند اما دولت نمی تواند شغل ایجاد کند چون از بسیج استفاده نمی شود.

    وی با بیان اینکه ما بسیجیان از دولتمردان مطالبه داریم گفت: ما در کشور یا انقلابی هستیم یا غیرانقلابی و دسته سومی وجود ندارد.

    حجتی نیا افزود: بعضی ها خاطره می سازند که امام در اواخر عمر می خواست با آمریکا رابطه برقرار کنیم اما این بزرگترین ساده اندیشی است که آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی از دشمنی دست برداشته باشند.

    وی بیان کرد: در جامعه دو نوع شیعه به وجود آمده است که بر روی جوانان ما کار می کنند و حتی وارد هیئت های مذهبی شده اند و گاهی از نظر جمعیتی شلوغ هم هستند که از جوانان می خواهم زیر پرچم هر هیئتی سینه نزنند زیرا امروز مرجعی ساختگی با کمک دولت های غربی سعی در تفرقه بین مسلمانان دارد و بر ضد انقلاب و امام (ره) موضع می گیرد.

    این سردار سپاه گفت: دلم برای بسیجیان دیروز می سوزد که امروز تحلیل های آبکی می کنند.

    وی با بیان اینکه اگر از این سازمان بهره برداری نشود مشکلات رفع نخواهد شد اظهار داشت: سازمان بسیج را کشور های دیگر شناختند اما خودمان در کشور از بسیج غافلییم.

    حجتی نیا با بیان اینکه از پشت تریبون نماز جمعه این خاطره را می گویم و از کسی واهمه ندارم گفت: بعد از جنگ در جلسه ای می خواستند مصوب کنند که بسیج دانشگاه معنا ندارد و باید منحل شود و می گفتند رزمندگان در دانشگاه ها درسشان ضعیف است و باید کاری کنیم سهمیه آنها حذف شود.

    وی با بیان اینکه آقای دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش فعلی که توسط مجلس رای اعتماد گرفت و اسم انقلابی بودن را یدک می کشد آن موقع معاون دفاعی وزارتخانه و رییس آن جلسه بود افزود: آقای وزیر کنونی در آن زمان مصوب کرد که بسیج دانشگاه ها حذف شود و رزمندگان سهمیه ورود نداشته باشند که در آن جلسه من و برخی دوستان شورش کردیم تا حرفهایمان را برسانیم.

    وی گفت: در کشور مردم سالاری وجود دارد و مردم باید با رای خود نماینده مجلس و رییس جمهور و … را اصلاح کنند در غیر این صورت همه گرفتار دوزخ الهی خواهیم شد.

    حجتی نیا در پایان با بیان اینکه تا ما حرفی میزنیم به افراطی و تندروی محکوم می شویم گفت: به برخی بزرگان رامسر توصیه میکنم دنبال مرده های سیاسی نباشند که اینها کف روی آب هستند.