نظم بخشی و خلاقیت معلمان و دانش آموزان منطقه اشکور قابل تقدیر است+تصاویر

چاپ

به گزارش نیمه پُر رامسر، مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در سفری به اشکورات شهرستان رامسر به همراه فرماندار، امام جمعه رامسر و هیئت همراه از مدارس روستاهای این دهستان کوهستانی بازدید کرد.

در این بازدید مسئولان از تمام واحدهای آموزشی از نزدیک مسائل و مشکلات موجود را بررسی و با دانش آموزان و معلمان به گفتگو نشستند.

سید علی قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران در ادامه در گفتگویی بیان کرد: در صدد هستیم از همه امکانات خود برای رفع فعالیتهای آموزشی و تربیتی و بر طرف ساختن هر نوع محرومیت و ایجاد رفاه استفاده کنیم، که در جهت موفقیت در این امر مهم، همراهی خود مردم منطقه را خواستاریم.

وی افزود سعی می کنیم در برنامه ریزی هایمان توجه به مناطق محروم را بیشتر مد نظر داشته باشیم.

گفتنی است در منطقه ی اشکور رامسر ۱مدرسه ی متوسطه ی اول و ۶مدرسه ی ابتدائی دایر است و هم اکنون نیز در این مدارس کوهستانی و ییلاقی ۹۵ دانش آموز مشغول به تحصیل هستند.

 در ادامه این بازدید مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران در یک نشست صمیمی با آموزگاران منطقه اشکور در روستای سپارده دهستان اشکور رامسر گفت: نظم بخشی، نظافت، خلاقیت و نوآوری معلمان و دانش آموزان مدارس دهستان اشکور رامسر قابل ستایش است.

وی با استمداد از آیات قرآن کریم آدمی را محصول اعمال خویش دانست و افزود: در تمام آیات قرآن کریم و روایات هیچ چیزی نزد خداوند با ارزش تر از از خدمت کردن خالصانه به دیگران نیست و انسان ها به شرف و بزرگی که خداوند به آنها عطا کرده است می توانند دستگیر دیگران باشند.

قاسمی اصلی ترین رشد هر جامعه انسانی را سرمایه انسانی که با  آموزش و تربیت همراه باشد، دانست و افزود: اگر ما بتوانیم یک انسان چند بعدی تربیت کنیم آن موقع آموزش و پرورش بیشترین نقش را در توسعه پایدار ایفا می کند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران خاطرنشان کرد: مدارس منطقه اشکور رامسر علی رغم بعد مسافت و دوری راه در فراهم کردن امکانات آموزشی بسیار پیگیر هستند.

وی بیان کرد: این افتخار بزرگی برای آموزش و پرورش رامسر محسوب می شود که امکان ادامه تحصیل و برخورداری از امکانات مناسب آموزشی و کمک آموزشی در مناطق محروم و صعب العبور شهرستان رامسر همگام با سایر مدارس دنبال می شود.

محمد صادق امینی نیا مدیر آموزش و پرورش رامسر نیز در ابتدای این جلسه نیز با بیان اینکه شغل معلمی، شغل انبیاست تصریح کرد: در سخترین کارها ارزش آن کار هم بیشتر خواهد بود.

وی افزود: معلمین مناطق اشکور در کانون توجه بوده و برای مسوولین آموزش و پرورش اهمیت بسیار دارند و از معلمین منطقه خواست قدر این موقعیت را بدانند و شکر گزار خداوند متعال باشند.

photo_2016-11-01_06-08-29 photo_2016-11-01_06-08-38 photo_2016-11-01_06-08-41 photo_2016-11-01_06-08-45 photo_2016-11-01_06-08-50 photo_2016-11-01_06-08-56 photo_2016-11-01_06-09-02