زنگ جشن عاطفه ها در رامسر نواخته شد

چاپ

به گزارش نیمه پُر رامسر، زنگ جشن عاطفه های با حضور مسئولین ادارات و مردم خیر رامسر در مدرسه ابتدایی دخترانه فرید به منظور کمک به دانش آموزان بی بضاعت برگزار شد.

مدیر کمیته امداد رامسر در این مراسم گفت: آغاز سال تحصیلی بهانه خوبی است برای کمک کردن به دانش آموزان بی بضاعتی که حتی امکان خرید نوشت افزار و لباس مدرسه ندارند و این روز است که باید گفت بنی آدم اعضای یکدیگرند و در این روز با هدیه دادن نوشت افزار و وجوه نقدی می توان باعث دلگرمی دانش آموزان بی بضاعت و مستمند شد.

پرویز سرایی در این مراسم ضمن تبریک شروع سال تحصیلی جدید اظهار کرد: کمک و یاری به همنوعان الگویی ارزشمند است که در دین مبین اسلام نیز جایگاه ویژه ای دارد و مولای شیعیان حضرت علی بن ابی طالب(ع) به عنوان الگوی کامل کمک به مستمندان است.

وی بیان کرد: جشن عاطفه ها فرصت مناسبی است تا نیازمندان و مستمندان را فراموش نکنیم و با اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی به دانش آموزان، می توان راه تعالی آنان و توسعه کشور را فراهم کرد.

امیری معاون مالی آموزش و پرورش رامسر نیز در ادامه گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) جشن عاطفه ها را برای جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان اجرا می کند تا کمک های جمع آوری شده توسط این نهاد با هماهنگی آموزش و پرورش به دست دانش آموزان نیازمند در نقاط محروم این شهرستان برسد.