پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Tuesday 23 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 11932
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱ شهریور, ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    با حضور مسئولین و بسیجیان:

    مراسم بدرقه اعزام کاروان های راهیان نور غرب کشور در رامسر برگزار شد+تصاویر

    مراسم بدرقه اعزام اردوی راهیان نور غرب کشور با حضور مسئولین شهرستانی، خانواده های شهدا و بسیجیان شهرستان رامسر در سپاه این شهرستان برگزار شد شد

    به گزارش نیمه پُر رامسر، مراسم بدرقه اعزام اردوی راهیان نور غرب کشور با حضور مسئولین شهرستانی، خانواده های شهدا و بسیجیان شهرستان رامسر در سپاه این شهرستان برگزار شد.

    سرهنگ قاسم موقر، مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه کربلای مازندران در حاشیه این مراسم در گفت وگویی گفت: یکی از عرصه های اردویی ما، اردوی راهیان نور به غرب کشور  درشهرهای سنندج، مریوان و بانه می باشد که در طول ۸ سال دفاع مقدس این ۳ شهر با گروه های کومله و دموکرات ضد انقلاب مبارزه می کردند که نزدیک به ۲۵۰۰ نفر از شهدای کردستان اعزامی از مازندران هستند.

    وی افزود: برنامه های اردویی راهیان نور به غرب و شمال غرب کشور برای استان مازندران به دلیل وجود شهدای مازندرانی در کردستان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

    وی همچنین بیان کرد:  با توجه به وجود یک بستر عظیم فرهنگی با محتوای تاثیرگزار درغرب، راهیان نور رامسر تا گلوگاه را مد نظر قرار داده و از علاقمندان و شیفتگان شهادت و ولایت ثبت نام و اعزام به عمل آمده است و به جهت محتوایی شدن کار فرهنگی در این اردو شهرهای رامسر، قائمشهر و محمودآباد به صورت داوطلبانه در تاریخ ۳۱ مرداد سال ۱۳۹۵ به صورت نمادین و امتدادی با حضور خبرنگاران صدا وسیما، مسئولین شهرستانی و استانی به سمت غرب کشور اعزام می شوند .

    مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه کربلای مازندران در پایان عنوان کرد: حدود ۱۰ اتوبوس اعزامی امشب هستند که از این میان ۴ اتوبوس از رامسر، ۵ اتوبوس قائمشهر و ۱ اتوبوس از محمودآباد هستند که ۵ اتوبوس دیگر در کردستان مستقر هستند تا این کاروان همزمان در روز دوم شهریور در یادمان های مریوان و روز سوم شهریور به یادمان های شهرستان بانه برای بازدید بروند.

    photo_2016-08-23_00-26-48 photo_2016-08-23_00-27-11 photo_2016-08-23_00-27-43 photo_2016-08-23_00-27-50 photo_2016-08-23_00-27-57