پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 11915
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۱ مرداد, ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۱
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    دومین برنامه اردویی راهیان نور شمال کشور در یادمان هفت شهیدان جنگل دالخانی رامسر برگزار شد+تصاویر

    دومین برنامه اردویی راهیان نورشمال کشور در یادمان هفت شهیدان منطقه جنگل دالخانی رامسر با حضور مسئولین و زائرین راهیان نور برگزار شد.

    به گزارش نیمه پُر رامسر، دومین برنامه اردویی راهیان نورشمال کشور در یادمان هفت شهیدان منطقه جنگل دالخانی رامسر با حضور مسئولین و زائرین راهیان نور برگزار شد.

    مجتبی بلباسی مسئول بسیج اساتید استان مازندران در ابتدای این مراسم گفت:  ما امروز اینجا جمع شده ایم تا با هم بگوییم ای شهدای عزیز ما مفتخریم به شما بزرگواران و عهد می بندیم که ادامه دهنده راه شما باشیم.

    وی افزود: امروز منطقه ما در دست حزب الله ایران، لبنان و سوریه است و باید بدانید انقلاب اسلامی ما بعنوان طلیعه دولت آخر زمان این راه پرافتخار را ادامه خواهد داد و با نثار جان و خون در این راه مقاومت می کند وباید بدانیم که همه توانمندی خودش را پای بند به راه اهل بیت می داند.

    مسئول بسیج اساتید استان مازندران با اشاره به سال های اول انقلاب گفت: امام عزیز ما در همان سال ها بدون نداشتن موشک و حزب الله توانست با نفس قدسی و یاران مجاهد فی سبیل الله کشور را در دست خود بگیرد و انقلاب اسلامی را در بسیاری از چالش هایش پیروز کند.

    وی تصریح کرد: امروز به فرمان مقام معظم رهبری توان ایران اسلامی و هوشمندی جوانان ما و بصیرت ملت استان نسبت به گذشته بیشتر شده است  و  ما امروز افتخار میکنیم به ۳۳ شهید مدافع حرم استان و اینکه مازندران در دفاع از حریم و حرمت اهل بیت در خط مقدم مقاومت سوریه نقش اول را دارد.

    وی یادآور شد: روحیه جهاد و شهادت افتخاری برای ماست و نقطه شکست برای دشمن و در همین راستا امروز دشمن برنامه ریزی کرده و این را باید بدانند که خط مقاومت با دارا بودن روحیه شهادت طلبی و جهادی همیشه پیروز است.

    مجتبی بلباسی در پایان سخنان خود گفت: ما با شهدای عزیر اینجا پیمان می بندیم که تا آخرین نفس و تا اخرین لحظه تداوم دهنده خط صلح وشهادت که برآمده از تفکر عاشورایی و فرهنگ حسینی ماست پشت این مقام می ایستیم  و لبیک می گوییم.

    گفتنی است در ادامه برنامه های فرهنگی به اجرا در آمد و سردار جمشید حجتی نیا نیز از یادگاران هشت سال دفاع مقدس نحوه به شهادت رسیدن هفت شهیدان جنگل دالخانی توسط منافقین را برای حاضرین روایت کرد.

    photo_2016-08-10_22-28-53 photo_2016-08-10_22-29-17 photo_2016-08-10_22-29-44 photo_2016-08-10_22-30-01 photo_2016-08-10_22-30-08