توکل، اخلاص و صداقت در راه انقلاب اسلامی رمز پیروزی در همه میدان ها است/ تقابل حق و باطل همیشه وجود دارد و مختص یک زمان نیست

چاپ

به گزارش نیمه پُر رامسر، همایش یاد یاران و یادواره شهدای مریوان و شمال کشور با حضور سرداران، مسئولان استانی و شهرستانی، پیش مرگان کرد و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در سالن همایش های اردوگاه هفتم تیر رامسر برگزار شد.

در این مراسم سردار مصطفی ایزدی معاون راهبری ستاد کل نیروهای مسلح طی سخنانی گفت: در جنگ کردستان همه اعم از ارتش، بسیج، سپاه و پیش مرگان کرد بسیج شدیم برای آزادسازی بانه و سردشت که در این راه بزرگان بسیاری در این میدان ها به شهادت رسیدند.

وی افزود: رزمندگان حاضر در کردستان صحنه های زیبایی را از ایثار و شهادت رقم زدند و صدر اسلام باردیگر تکرار شد که اسوه این عرصه سردار اسلام حاج احمد متوسلیان بود.

معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه بیان کرد: ایران کربلای های مکرری داشته و دارد و برای اعتلای کلمه لااله الا الله همچنان باید بکوشد که پیروزی وعده الهی است.

وی تصریح کرد: ما دنیا را مزرعه ای برای آخرت می دانیم و ایمان، توحید و ولایت در این جهاد اکبر موضوعیت پیدا می کند.

وی با بیان اینکه خوشا به حال شهدای ما که فرزند خلف زمان خودشان بودند ادامه داد: حماسه های لشکر ۲۵ کربلا را باید یاد کرد که رشادت های زیادی را کردند و در صحنه جنگ همچون شیران و در دل شب عبادت کنندگان خاضع درگاه حق می شدند.

سردار ایزدی خاطر نشان کرد: در مرحله مرحله انقلاب اسلامی عنایات خدای متعال را دیدیم که دفاع مقدس بهترین نمونه این گفتار است و در همین راستا پیروزی و فتح برکت ایمان است که رزمندگان اسلام با توکل بر خدا این مسیر را پیش بردند و این مسیر همچنان نیز ادامه دارد.

وی یادآور شد: تقابل حق و باطل در هر عرصه ای وجود دارد و مختص یک زمان نیست و در یک مقایسه منطقی از ۸ سال دفاع مقدس می توان فهمید که بالاترین امکانات در اختیار دشمن بود و شرق و غرب متفقا متحد شده بودند تا انقلاب را از بین ببرند اما توکل و قدرت ایمان به خدا که همراه با صدق و اخلاص بود موجب نزول پیروزی و خاری دشمن شد.

وی اظهار کرد: باید توجه داشته باشیم زیرا دشمن بیدار است و طرح خاورمیانه بزرگ را دارد و در پی آن است که نور دین خدا رو خاموش کند.

وی اضافه کرد: امروز می بینیم که اگر برنامه های همچون برجام هم انجام شد اما باز هم دشمن بر راه استکباری و تحریم، فشار بر انقلاب و مردم پافشاری می کند و خوی استکباری و ظلم خود را ادامه می دهد.

IMG_0362

معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه بیان کرد: امروز میدان دفاع از دین و اسلام تغییر یافته و به مرزهای دور از ایران اسلامی برده شده است و باید بدانیم که دفاع در منطقه شامات برای دفاع از دین و تقویت امنیت انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: غرب مازندران سرزمین مجاهدت فرزندانش است و این منطقه شهدای بزرگی را دارد که در مناطق مرزی تلاش های بسیاری را کردند.

وی با بیان اینکه در مسیر انقلاب اسلامی باید هوشیار و با بصیرت باشیم و به وظیفه خود عمل کنیم اظهار کرد: باید توجه کنیم که دشمن درصدد است تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را مخدوش کند و در منطقه جنگ نیابتی به وجود آورده است و در داخل کشور نیز به دنبال جنگ نیابتی است که این نقشه را باید با بصیرت خود خنثی کنیم.

وی در پایان گفت: ریس جمهور آمریکا گفته است که به دنبال استحاله در داخل ایران هستیم که با توجه به این نقشه های شوم باید امر به معروف و نهی از منکر را به انجام برسانیم و راه شهیدان را ادامه دهیم تا بتوانیم وسیله باشیم برای اینکه وعده امام خمینی که گفت انقلاب مردم ایران آغاز انقلاب مردم جهان به پرچمداری حضرت مهدی عج است را تحقق ببخشیم.