پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 11786
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۶ مرداد, ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    مسئول هیات رزمندگان اسلام شهرستان رامسر

    ای مسئولین محترم؛ حجاب واجب شرعی است، به داد واجب برسید

    مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرستان رامسر گفت: مسئولین شهر باید بیش از پیش دغدغه فرهنگی داشته باشند، بخدا قسم کنسرت واجب نیست و ای مسئولین محترم، حجاب واجب شرعی است؛ به داد واجب برسید، آیا کنسرت واجب شده است؟

    به گزارش نیمه پُر رامسر، حجت الاسلام والمسلمین تسخیری با بیان اینکه غرب سال ها با جنگ و توطئه تلاش کرد که دین را از حکومت جدا کند و آن را به امری شخصی تقلیل دهد گفت: در خیلی از کشورها مردم و حاکمان دیندار هستند ولی قوانین دین در اداره ی جامعه نقشی ندارد و لذا درکشورهای اطراف ما، حاکمان، مدعیان دینداری هستند ولی قوانین دین اسلام بر اداره ی جامعه ی آنها نقشی ندارد که مثال آن کشورهای نظیر عربستان، بحرین و … هستند.

    وی با اشاره به اینکه پس از سالها تلاش دشمن، حکومتی در جهان شکل گرفت به نام انقلاب اسلامی که حاکمان آن می بایست برابر قانون، قوانین اسلام را در جامعه اجرا کنند، افزود: اخیراً در نشست سران اتحادیه عرب، برخی کشورها گزافه گویی هایی کرده اند، عربستانی که تفکر انحرافی وهابیت را به کشورهای مختلف سرایت داده و از طریق آن در حال جنایت است، معترض صدور تفکر اسلام ناب محمدی از طرف جمهوری اسلامی ایران شده است که البته باید گفت بزرگترین حامی وهابیت در این امر، آمریکا ،رژیم صهیونیستی و انگلیس مکار است.

    مسئول هیأت رزمندگان اسلام رامسر در ادامه بیان کرد: امام(ره) پس از تشکیل حکومت اسلامی فرمودند که ما میخواهیم این انقلاب را به جهان صادر کنیم که دشمن از این امر وحشت زده شده است.

    وی با ابراز تاسف از اظهارات زنی که چندی پیش با زنان بی حجاب بهائیت نشست و گفت و گو داشت و اکنون نظریه ی تضعیف دین از طریق حکومت اسلامی را مطرح می کند، گفت: این زن با استدلالی عجیب مشکل وضعیت بدحجابی در جامعه را بر گردن دینی بودن حکومت می اندازد؛ درحالیکه خود این شخص کسی بود که با شکستن حرمت والای زن در جامعه، دوچرخه سواری زنان در انظار عمومی را بدون اشکال می دانست.

    حجت الاسلام تسخیری در ادامه مراسم با انتقاد به وضعیت فرهنگی شهرستان، نکاتی را گوشزد کرد و تصریح کرد: مسئولین شهر باید بیش از پیش دغدغه فرهنگی داشته باشند، بخدا قسم کنسرت واجب نیست و ای مسئولین محترم، حجاب واجب شرعی است؛ به داد واجب برسید، آیا کنسرت واجب شده است؟

    وی اضافه کرد: در این شهر برای وضعیت عفاف و حجاب چند جلسه تشکیل شده است؟، بنده به عنوان یکی از مسئولین فرهنگی شهرستان از تشکیل چنین جلساتی اطلاع ندارم، اگر جلساتی وجود دارد مسئولین اعلام کنند.

    وی اظهار کرد: چرا دغدغه حجاب در شهر ما نیست؟، برخی در جواب می گویند که آیا مشکل فقط موی برخی زنان است؟؛ در جواب می گوییم خیر، مساله فقط آن نیست؛ بلکه امروز دغدغه ما برهنگی و بی عفتی مردان و زنان است.

    مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرستان رامسر تاکید کرد: امروز برخی می خواهند ارزشها را جابه جا نمایند، مثلا خوانندگی و خواننده را به عنوان ارزش و پاسدار ارزش عنوان می کنند؛ آیا خوانندگی پاسداری از ارزش ها است؟ یا آن جوانانی که در عراق و سوریه جان خود را در کف دست گرفتند تا انقلاب اسلامی حفظ شود، پاسدار ارزشها هستند؟!

    وی در پایان گفت: اگر در جلسات هیأت رزمندگان اینگونه حرفها و دغدغه ها بیان نشود و در اینگونه موارد بی تفاوت باشیم، یقین بدانید که در محضر خدای متعال و خون شهدا مسئول هستیم.