پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 11584
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۴ تیر, ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    فرماندار رامسر خبر داد

    آغاز طرح ساماندهی خدمات سفر رامسر در فصل تابستان

    فرماندار رامسر گفت: طرح ساماندهی خدمات سفر که از فروردین ماه سال ۹۵ آغاز شده و تا شهریور سال جاری ادامه دارد در دو بخش فصل بهار و تابستان تقسیم می شود که طرح ساماندهی خدمات سفر مسافرین شهرستان رامسر در فصل تابستان آغاز شده است.

    به گزارش نیمه پر رامسر، حسین سروری در جلسه ستاد تسهیلات خدمات سفر در سالن اجتماعات فرمانداری رامسر گفت: رامسر از موقعیت ممتاز در بخش گردشگری و طبیعت گردی فرهنگی و تاریخی برخوردار است و مزیتهای متعدد و متنوع باعث شده این شهر از دیرباز مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته و به میهمان نوازی معروف بوده و به لحاظ جاذبه های خوب خیل عظیمی از گردشگران این شهر را به عنوان مقصد نهایی سفر خود اعلام می کنند.

    وی افزود: با منابع طبیعی و خدادادی و مسئولیت سنگین در این بخش باید در زمینه های آسایش و رفاه هر چه بیشتر شهروندان و مسافران را فراهم کرده و شرط و لازمه آن میهمان نوازی با همه امکانات و توان و شرایط موجود را با خدمات مطلوب و جلب رضایت مندی مسافران و گردشگران است .

    فرماندار رامسر خاطر نشان کرد: این همه نعمات خداوند که به شکل زیبایی در کنار هم قرار گرفته مانند سواحل و کوههای زیبا و رودخانه و دریا و محورهای گردشگری و پارکهای جنگلی باعث بالا رفتن سطح انتظارات گردشگران از مسئولین و مردم این شهر بوده و باید پاسخگوی خواسته به حق گردشگران بوده و تلاش کنیم در حوزه نظم و ترافیک شهری ارائه خدمات صنفی و امدادی و بهداشتی و درمانی با توجه به مشکلات در تامین آب شرب و احتمال ورود برخی کالاهای اساسی به لحاظ حمل و نقل مواجه بوده که اعضای کار گروه ها باید با برنامه ریزی و نظارت به مکانهای گردشگری و اقامتی در تعطیلات عید فطر و ایام تابستان باعث از بین رفتن کمبودها شوند.

    وی در ادامه بیان کرد: طرح ساماندهی خدمات سفر از تاریخ ۹۵/۱/۴ الی ۹۵/۶/۳۱ انجام می شود و با برنامه ریزی و ایجاد فضاهای رقابتی با خدمات رسانی به مردم و ایجاد زیر ساختها و احداث مراکز خدماتی استاندارد و مجهز به امکانات و شرایط روز دنیا ظرفیت جذب گردشگران را بالا برده و در زمینه های خوب و ارائه خدمات مناسب رضایت مندی آنها را جلب کرده و این طرح با هدف تهیه و تدوین برنامه های مناسب و استخراج و پردازش داده ها نظارت شود.

    وی تاکید کرد: حفظ امنیت و رضایت گردشگران یک امر ضروری بوده و با نظارت جدی و حساسیت بالا و حضور موثر در نقاط شهری و روستایی و در سواحل باید تلاش کنیم تا موانع رفع شود.

    وی گفت : طرح جدید دریا در باغ ملی رامسر احداث شده و چند روز آینده آماده می شود و بر تعداد طرحها که ۲۰ کیلومتر نوار ساحلی داریم ۴ طرح دریا فعال است که باید هر ساله تعداد این طرحها بیشتر شود.