توانمندسازی مددجویان کمیته امداد از طریق آموزش مهارت ها برای کسب مشاغل و اقتصاد پایدار

چاپ

به گزارش نیمه پر رامسر،جلسه تخصصی و توجیهی به منظور ارائه آموزش های فنی وحرفه ای و ارتقاء سطح شایستگی های حرفه ای و گسترش فرهنگ مهارت آموزی مددجویان با حضور ریاست مرکز فنی و حرفه ای، مدیریت جهاد کشاورزی، مدیریت آموزش و پرورش و مسئول بسیج سازندگی و مدیران آموزشگاهای فنی و حرفه ای آزاد در سالن اجتماعات مرکز فنی و حرفه ای شهرستان برگزار شد.

پرویز سرایی در این جلسه با تقدیر از عملکرد و تعامل و همکاری بسیارخوب مرکز فنی و حرفه ای و  مدیران آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد در سال۹۴، اظهار داشت: آموزش یکی از مباحث مهم در هر سازمان است و هر چقدر سازمان در بحث آموزش اعتبار پیش بینی کند یک نوع سرمایه گذاری است و هیچگاه بعنوان هزینه برای سازمان محسوب نمی شود.

وی افزود: یکی از برنامه های مهم و اصلی کمیته امداد هدایت افراد تحت پوشش این نهاد جهت کسب مهارتهای فنی بر حسب علاقه و استعدادشان به سمت آموزشگاه ها می باشد و مددجویان کمیته امداد به دلیل وجود مشکلات فراوان با اشتیاق بیشتری در آموزشها حضور می یابند تا با فرا گیری آموزشهای لازم در راستای رفع مشکلات و کارآفرینی پایدار اقدام کنند.

سرایی گفت: توانمندسازی اعضای تحت پوشش از طریق برگزاری آموزشهای فنی و حرفه ای بمنظور قادرسازی آنان جهت کسب مشاغل و رسیدن به خودکفایی اقتصادی از برنامه های مهم این نهاد است.

مدیر کمیته امداد بیان داشت: نگاه کمیته امداد به تمامی آموزشگاهها یک نگاه یکسان است ولی آموزشگاه هایی که کیفیت کارشان بالا و به ابزارهای به روز مجهز و تعامل بسیار بالایی با کمیته امداد دارند قطعا نگاه امداد نیز به آن آموزشگاه ویژه خواهد بود وباید همکاری و تعامل و انتظارات در حد متعارف و دوسویه باشد.

یاد آور میشود در این جلسه مدیران آموزشگاه ها نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و به سوالات آنان پاسخ داده شد.