پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ , Thursday 28 March 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 11535
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۱ تیر, ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > سیاسی > ویژه ها
  •   

    امام جمعه رامسر گفت

    مبارزه با رژیم صهیونیستی مبارزه با نماد دشمن تمام عیار اسلام ناب محمدى است

    امام جمعه رامسر گفت: مبارزه با رژیم صهیونیستی به‌ عنوان مبارزه با نماد دشمن تمام عیار اسلام ناب محمدى است و امیدواریم با مقاومت روزی قدس به دست مسلمانان فتح شود.

    به گزارش نیمه پر رامسر، حجت‌الاسلام سید جعفر رضایی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت:امروز دفاع از مظلومان و مردم فلسطین که تحت ظلم اسرائیل غاصب قرار دارند صرفاً هدف ما نیست بلکه هدفی بزرگتر نیز در این بین نقش دارد و آن دفاع از اسلام و مبارزه با استکبار جهانی است.

    وی افزود: امام خمینی (ره) آخرین روز جمعه ماه رمضان را به‌عنوان روز قدس معرفی کردند اما در کنار این ابتکار هوشمندانه بیان کردند که مسأله قدس مسأله فلسطین نیست.

    امام جمعه رامسر در ادامه با بیان اینکه امروز ایران به عنوان نماد استکبار ستیزی در جهان شناخته می شود، بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، خاکریز مبارزه با استکبار و صهیونیست ایجاد شد و در کنار حمایت از مردم مظلوم فلسطین که پاره تن اسلام محسوب می شود اما هدف اصلی نجات مردم مستضعف و مسلمان جهان در مقابله با استکبار و استعماری است که صهیونیست ها دنبال آن در جهان هستند.

    وی اظهار کرد: در شبکه‌های اجتماعی برای به چالش کشیدن حضور مردم صحبت‌ها و شبهه هایی منتشر می شود که بیشتر سوق به این نکته دارد که در فلسطین مردم در رفاه هستند و شادی می کنند اما آنچه که حائز اهمیت است شناخت دشمن و راهبردش است.

    وی در همین زمینه اذعان کرد: نقطه ای که اسرائیل در حال حاضر تحت ظلم و بمب باران خود قرار می دهد در جنوب فلسطین و منطقه غره است که از حامیان جبهه مقاومت هستند و بسیاری از تصاویر شبهه افکن در فضای مجازی تصاویری هستند که از شمال فلسطین هستند که تحت سیطره اسرائیل و آمریکا، دارای امکانات خوبی هستند.

    حجت الاسلام رضایی نقلاب اسلامی ایران را حامی مسنضعفین و مظلومان جهان دانست و گفت: ملت ایران با ایجاد انقلاب بزرگ اسلامی فریاد محو رژیم صهیونیستی سر دادند که باید از صحنه روزگار محو شود و این وعده الهی است که به با وجود مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم میسر می شود.

    وی در پایان گفت: مبارزه با رژیم صهیونیستی به‌ عنوان مبارزه با نماد دشمن تمام عیار اسلام ناب محمدى دانست و امیدواریم با مقاومت روزی قدس به دست مسلمانان فتح شود.