روز قدس مظهر وحدت امت اسلامی در حمایت از مظلوم است/اجازه نمی دهیم برای سفره رنگین تر تحت سلطه استکبار باشیم

چاپ

به گزارش نیمه پر رامسر، شمس الله شریعت نژاد در راهپیمایی روز قدس در بین راهپیمایان و نمازگزاران روز جمعه در مصلی جوادالائمه شهرستان رامسر ضمن تقدیر و تشکر از روزه داران و مردم رامسر که در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند، گفت:  به واقع باید خرسند بود و به این شکوه حضور افتخار کرد زیرا مردم هوشمند و انقلابی  ما که درک درستی از زمان دارند و در این هوای گرم جهت اجابت خواست بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب به منظور همدلی و حمایت از مردم مظلوم قدس و فلسطین که غریب ۷۰ سال درگیر جنگ هستند، نشان دادند که همیشه در صحنه های حساس انقلاب و اسلام در میدان هستند.

وی افزود: دشمن با رنگ و لعاب و شعارهای حقوق بشر و فریبنده خود را ناجی بشریت می داند و تمام تلاش خود را دارد تا فضای استعماری را توسعه دهد اما ما باید هوشیار باشیم و با بصریت خود این حیله ها را بشناسیم.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در ادامه بیان کرد:استکبار برای ایجاد انفکاک در جامعه اسلامی تمام تلاش را دارد تا موجب اختلاف درونی شود و همبستگی مذاهب مختلف را کاهش دهد تا با این اختلافات در بین مذاهب به هدف اصلی خود یعنی توسعه استعمارگری برسد.

وی اظهار کرد: امام خمینی (ره) که همیشه جلوتر از زمان حرکت می کرند، در همان فضا تدابیری اندیشید و رهنمودهایی بیان کرد که در این زمان هم کاربردی هستند.

وی یکی از اقدامات امام خمینی(ره) در جهت مقابله با دشمن را تعریف وحدت در بین جامعه اسلامی بیان کرد و گفت: اعتقاد و باور امام بر این بود که رمز پیروزی مسلمانان بر دشمن وحدت است و هفته وحدت را بیان کرد که جدایی میان امت را کاهش دهد و این را هم باید بدانیم که روزر قدس نیز در جهت حمایت از مظلومان مظهر وحدت امت اسلامی است.

شریعت نژاد تصریح کرد: مردم مسلمان دنیا برای اعلام حمایت ملتی مظلوم که برای حضور استکبار در منطقه طعمه شدند بسیج می شوند و براعت از ظالم می جویند و جبهه وسیعی را در مقابل استکبار جهانی تشکیل می دهند که باید بدانیم که این مسیر جز پیروزی نتیجه ای دیگر ندارد.

وی ادامه داد: مردم مظلوم فلسطین سالها به امید اینکه حاکمان عرب مسلمان به کمک بیایند امید زندگی کردند، اما غافل از اینکه حاکمان نیز آلت دست استکبار و حقوق بگیر آنان هستند.

وی با بیان اینکه خیانت حاکمان به ظاهر مسلمان بیشترین ظلم را در حق مردم فلسطین داشتند، گفت: حمایت ما از مردم لبنان و مظلوم واقعی بود و امروز آشکار شد و بسیاری از مظلومان امروزه چشم امیدشان به جمهوری اسلامی است که از ابتکارات و رهنمودهای رهبری و تجربه نیروهای نظامی استفاده کنند و بهرمند شوند.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد با اشاره به اینکه مشکلات امروز کشور ما ناشی از مقابله با کشورهای استکبارستیز است تاکید کرد: مردم ما که هزاران شهید و جانباز فدا کردند هرگز اجازه نمی دهند که فقط برای اینکه سفره رنگین تری داشته باشیم تحت سلطه استکبار باشیم و همیشه ایستادگی خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم و چیزی را که به وحدت ما خدشه وارد می شود حذف کنیم گفت: بزرگترین سرمایه مردم اعتماد است و حضور مردم در صحنه ها به معنی این نیست که مردم از عملکرد همه مسئولان راضی هستند و کسانی که به ناحق دست در خزانه می کنند و باعث سلب شدن اعتماد مردم می شوند به واقع خیانت می کنند و دشمن این انقلاب و مردم هستند.

شمس الله شریعت نژاد در پایان با بیان اینکه چشم دنبا به ایران اسلامی است، گفت: اشد مجازات برای افرادی که از بیت المال استفاده می کنند باید درنظر گرفته شود زیرا شرایط کشور شرایط خاص است و مردم به صداقت و سلامت رای دادند و برای ارتقا سلامت و حذف فساد اقتصادی باید جدیت داشته باشیم و از ورود قاچاق کالا که موجب تعطیلی کارخانه های بسیاری شده گرفته شود.