دوره های آگاه‎سازی جوانان رامسری نسبت به موادمخدر در مساجد برگزار می شود

چاپ

به گزارش نیمه پر رامسر، حجت‌الاسلام عبدالوهاب فرید در گفتگویی اظهار کرد: از سوی اداره کل بهزیستی مازندران تفاهم نامه مشترک برای پیشگیری از اعتیاد و مواد مخدر با حضور کارشناسان اداره بهزیستی و نیروی انتظامی صورت گرفت.

فرید تصریح کرد: در این تفاهم نامه نسبت به آگاه سازی و اطلاع رسانی به نمازگزاران و خانواده ها با شیوه های جدید، بیان خطرات ناشی از مصرف مواد مخدر، توجه به فرزندان و رفت و آمد آنها و ارتباط با دوستان مختلف اقدام می شود.

وی یادآور شد: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان هر شب در یک مسجد برگزار می شود.

این مسئول درباره طرح سالم سازی دریا تصریح کرد: با همکاری ادارات با اعزام روحانی برای اقامه نماز و حضور در غرفه پاسخگویی پس از آن به سوالات شرعی در طرح های سالم سازی انجام می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامسر خاطرنشان کرد: تبلیغات محیطی در ۲ طرح سالمسازی دریا در میانحاله و ساحل طلایی از سوی اداره تبلیغات رامسر انجام می‌شود و آماده سازی نمازخانه ها و طرح ها و هماهنگی با روحانی و حوزه علمیه رامسر  انجام گرفته است.

فرید در مورد طرح های اوقات فراغت ویژه دانش آموزان در تابستان گفت: یکی از طرح های فرهنگی این اداره در فصل تابستان اوقات فراغت دانش آموزان مقطع دبیرستان است که در نهمین سال اجرای آن قرار داریم.

وی افزود: با شناسایی دانش آموزان مدارس مختلف در طول سال تحصیلی و همکاری آموزش و پرورش کلاس‌های آموزشی، تربیتی، فرهنگی، اردویی و آموزش فضای مجازی برای دانش آموزان پسر و دختر به صورت مجزا در طول هفته برگزار می شود و در این کلاس ها با استفاده از اساتید مختلف این شهر و پخش کلیپ و فیلم های کوتاه سطح فکری و آگاهی آنها را افزایش می‌دهیم.

ایسنا/