پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 29 March 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 11261
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۹ خرداد, ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۲
  • شما اینجا هستید :خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    امام جمعه رامسر در دیدار با پاسداران رامسر:

    در حوزه جنگ نرم باید از تمام ظرفیت‌ها و ابزارها استفاده شود

    امام جمعه رامسر با بیان اینکه سال‌ها از جنگ نرم می‌گذرد اما باز هم عده‌ای بر این باور ندارند که وسط جنگ هستیم، گفت: در حوزه جنگ نرم باید از تمام ظرفیت‌ها و ابزارها استفاده شود تا بتوان به هدف مورد نظر دست یافت.

    به گزارش نیمه پر رامسر، حجت‌الاسلام سید جعفر رضایی در دیدار جمعی از بسیجیان و پاسداران ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان با اشاره به اینکه در هیأت رزمندگان شهرستان اقدامات خوبی انجام گرفته است، بیان کرد: ظرفیت‌های خوبی در شهرستان وجود دارد که باید برای آنها برنامه‌ریزی شود.

    وی افزود: در زمینه کار فرهنگی، وضعیت موجود هیچگاه نباید وضعیت مطلوب باشد به این خاطر که هرچه در زمینه فرهنگی فعالیت شود باز کم است و باید با وجود مشکلات پیش رو تلاش شود تا به اوج برسیم.

    امام جمعه رامسر با بیان اینکه سال‌ها از جنگ نرم می‌گذرد اما باز هم عده‌ای بر این باور ندارند که وسط جنگ هستیم، افزود: در حوزه جنگ نرم باید از تمام ظرفیت‌ها و ابزارها استفاده شود تا بتوان به هدف مورد نظر دست یافت.

    وی با اشاره به توریستی و گردشگرپذیر بودن رامسر، تصریح کرد: گردشگری بودن رامسر هم فرصت است و هم تهدید که باید با برنامه‌ریزی درست و تبیین و بررسی همه موارد تصمیم درست و اقدام سنجیده انجام داد که تهدیدها نیز به فرصت تبدیل شود.

    وی اظهار کرد: فرهنگ در همه شئون زندگی نقش دارد و هرجا که فرهنگ وارد شود به عنوان مثال فرهنگ سیاسی، فرهنگ اقتصادی و… کارها و امور به‌درستی انجام می‌شود.

    حجت الاسلام رضایی با اشاره به بسیج و فرزندان انقلابی، گفت: امیدواریم با همت همه و فرزندان انقلاب با استفاده همه ظرفیت‌های شهرستان فضایی دینی و معنوی را حفظ و تقویت کنیم و به ظرفیت بالای بسیج و سپاه به عنوان یک پایگاه فرهنگی نگاه شود.

    مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه رامسر نیز در این مراسم بیان داشت: بسیج شهرستان در بُعد اقتصادی و فرهنگ و… فعالیت‌های خوبی انجام داده و می‌دهد که امیدواریم مداومت داشته و به اهداف انقلاب دست یابیم.

    وی با اشاره به اینکه سپاه و نهاد امام جمعه مکمل یکدیگر با کمک هم و همچنین همراهی مردم باید خرمشهرهای دیگری را فتح کنند گقت: این جنگ سخت تر از جنگ نظامی است.

    حجت‌الاسلام غلامحسین تسخیری با اشاره به فعالیت‌های وسیع هیأت رزمندگان این شهرستان، گفت: هیأت رزمندگان در سال گذشته در مجمع هیأت رزمندگان کشور به‌عنوان یکی از گروه‌های فعال مذهبی عنوان شد که نشان از همت والای مردم، بسیجیان و فرماندهان دارد.