پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 11200
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۳ خرداد, ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    فرمانده سپاه رامسر خبر داد:

    بیش از ۴۰۰ زائر رامسری به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام می شوند

    فرمانده سپاه رامسر از اعزام بیش از ۴۰۰ نفر از مردم بسیجی رامسر نیز در قالب زائر به مرقد مطهر امام خمینی (ره) خبر داد.

    به گزارش نیمه پر رامسر، سرهنگ محمد جعفری در نشست خبری خود با خبرنگاران به مناسبت فرارسیدن ارتحال امام خمینی (ره) ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: امام خمینی (ره) به عنوان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مردی بزرگ در تاریخ جهان، کسی است که توانست با روحیه معنوی، توکل  بر خدا و با اتکای به اتحاد آحاد مردم طاغوتی که چندین هزار سال قدمت داشت و مورد حمایت بسیاری از کشورهای غربی و استکباری بود را شکست دهد و انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برساند.

    وی افزود: کار بزرگی همچون پیروزی انقلاب اسلامی نوید بخش بیداری های پی در پی در جهان بود و این پیروزی بزرگ اقدامی بود که امام خمینی (ره) آن را آغاز و به سرانجام رساند.

    فرمانده سپاه رامسر در ادامه با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی هجمه ها و مقابله های بسیاری با اهداف امام در داخل و خارج بود خاطر نشان کرد: پروژه نفاق در اوایل انقلاب، تحمیل جنگ و بسیاری دیگر از مقابله های سیاسی و اجتماعی و از جمله تحریم حتی در آن زمان باعث نشد که امام خمینی (ره) عقب نشینی کند و امام بزرگوار روز به روز اراده اش برای اقتدار نظام اسلامی بیشتر می شد.

    وی اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن سالگرد ایام رحلت امام خمینی (ره) قطعاً برگزاری برنامه های سالگرد ارتحال ایشان چه در سطح شهرستان و چه در مرقد مطهر امام موجب بیعت مجدد آحاد مردم با آرمان هایس انقلاب و امام است و در همین راستا جلسات مختلفی به منظور برنامه ریزی اعزام زائران مرقد مطهر امام خمینی (ره) و مراسم ها شهرستانی برگزار شده است.

    وی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی روئسای ادارت علارغم اینکه می توانند کمک بیشتری بکنند از کمک و مساعدت های خود در جهت برگزاری سالگرد ارتحال امام خودداری می کنند گفت: برخی از روئسای ادارت شهرستان باید بدانند که اگر بر روی صندلی ریاست جلوس کرده اند همه این ارج و مقامشان به واسطه رهبری جهادگونه امام خمینی (ره) و ایثار شهدای گرانقدر ما است و در جهت برپا داشتن یاد و خاطره امام و شهدای خود باید بیشترین تلاش و برنامه ریزی را داشته باشند تا هر چه بهتر فرهنگ و آرمان های انقلابل اسلامی در نسل جوان شناسانده شود.

    وی اضافه کرد: انتظار می رود که برخی از روئسای ادارات خودشان را با دیگر مسئولان پای کار شهرستان هماهنگ کنند و در جهت اموری که اساس آن به انقلاب اسلامی مربوط است قدم بردارند.

    سرهنگ محمد جعفری با اشاره به اینکه پس از رحلت امام خمینی (ره) از نعمت های بزرگ الهی انقلاب رهبری امام خامنه ای بود تاکید کرد: حقیقتاً امام خامنه ای پس از امام خمینی (ره) رهبری بسیار هوشمندانه ای داشتند و به واقع توانستند در جهت آرمان های امام و انقلاب ادامه دهنده راه امام باشند.

    وی اظهار کرد: شهرستان رامسر در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با اجرای برنامه های مختلفی ادای دین خود را نسبت به امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب انجام می دهد.

    وی افزود: برنامه شهرستانی مراسم ارتحال امام خمینی (ره) با سخنرانی حجت الاسلام رضایی امام جمعه رامسر و حضور مسئولین و آحاد مردم در مسجد جامع پیامبر اعظم (ص) بازار رامسر برگزار می شود و بیش از ۴۰۰ نفر از مردم بسیجی رامسر نیز در قالب زائر به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام می شوند.

    فرمانده سپاه رامسر تصریح کرد: حضور بسیجیان، پاسداران و تیم های امدادی جهت پشتیبانی از زائرین مرقد مطهر امام نیز در کنار این زائرین هستند تا بتوانند در صورت لازم کمک ها و اقدامات لازم را در جهت تسهیل امور انجام دهند.

    وی در پایان با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه های سپاه و بسیج تببین اندیشه های امام خمینی (ره) در نسل جدید و جوان جامعه است، گفت: بسیج و سپاه  ناحیه رامسصر همیشه سعی می کند که آرمان های انقلابی امام خمینی (ره) را نصب العین خود قرار دهد و در همین راستا همیشه گوش به فرمان رهبر و ولی خود هستیم و بسیجیان رامسری نیز در قالب شجره طیبه صالحین همیشه وصیت نامه امام و اندیشه های امام را مورد توجه قرار می دهند.