بازگرداندن کیف پول جامانده ۳۵ میلیون تومانی توسط راننده تاکسی رامسری به صاحبش+عکس

چاپ

به گزارش نیمه پر رامسر، تاکسی بی سیم رامسر بار دیگر کیف حاوی پول نقد به مبلغ ۳۵ میلیون تومان که در خودروی وی جامانده بود را به صاحبش برگرداند.

شهروز نیاستی مدیر تاکسی بی سیم رامسر درگفتگویی ضمن اعلام این خبر گفت: از آنجایی که با فرودگاه رامسر قرارداد حمل بار و مسافر داریم به همین منظور یکی از رانندگان تاکسی بی سیم به نام احسان آریانفر درساعت تقریبا ۱۲ ظهر روز گذشته به فردگاه رامسر رفت تا مسافری که از فردگاه تهران به رامسر آمده بود ر ا تا مقصد مورد نظر برساند.

وی افزود: راننده تاکسی بی سیم رامسر پس از انجام کار حمل مسافر تا مقصد مورد نظر ناگهان متوجه کیف دستی میشود که از مسافر در ماشینش جامانده است و این راننده منصف کیف دستی جامانده از مسافر در داخل ماشنش را به مدیریت تاکسی بی سیم تحویل می دهد.

 مدیر تاکسی بسیم رامسر رد ادامه بیان کرد: پس از برسی در داخل کیف، محتویات شامل مبلغی حدود ۳۵ میلیون تومان از جمله چک مسافرتی، دلار و چک حامل که مجموعاً حدود ۳۵ میلیون تومان بوده به همراه مدارک شخصی مسافر روئیت شد و سپس با صاحب کیف که فردی تهرانی بود و به شهر چالوس رفته بود تماس گرفته شد و موضوع  پیدا شدن کیفش به وی اطلاع داده شد.

شهروز نیاستی در پایان گفت: درسال گذشته نیز هم کیف پولی که به مبلغ حدود ۵۰ میلیون پول نقد که همه آنها دلار بود در داخل تاکسی بی سیم به رانندگی آقای غلامرضا عسکریان جامانده و متعلق به یک زن گردشگر خارجی ازکشور عراق بود که به صاحبش برگردانده شد که جادارد از همین جا ازاین رانندگان منصف تشکر ویژه را داشته باشیم.

photo_2016-05-22_15-14-20 photo_2016-05-22_15-14-50 photo_2016-05-22_15-14-55