پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ , Thursday 28 March 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 11063
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۳۰ اردیبهشت, ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    حجت الاسلام مصلحی در یادواره شهدای ترور و جنگل دالخانی:

    مسئله عکس با بهائیت یک اقدام امنیتی و برنامه ریزی شده بود و باید دستگاه قضایی با این حرکت برخورد کند

    وزیر اطلاعات سابق کشور گفت: مسئله عکس و خبر دیدار با بهائی ها آن زنیکه یک اقدام امنیتی و برنامه ریزی شده بر علیه انقلاب اسلامی و ترویج این فرقه بود که دستگاه قضایی باید با این اقدام امنیتی برخورد جدی داشته باشد.

    به گزارش نیمه پر رامسر، حجت السلام حیدر مصلحی در یادواره شهدای ترور و جنگل دالخانی و یادبود اولین شهید مدافع حرم رامسر ضمن گرامی داشت یاد وخاطره شهدا و امام شهدا گفت: شهدای ترور یعنی شهدای نفوذ و این نکته بسیار قابل توجه است و بسیار کار ارزشمندی را سپاه انجام داده است که این یادواره را در این مکان برگزار کرده است.

    وی افزود: این یادواره ها در کل کشور خصوصاً در این مقطع باید برگزار شود زیرا امروز که رهبر مهضم انقلاب یکی از توطئه های دشمن را مسئله نفوذ بیان کردند که شهدا ترور به واقع شهدای نفوذ هستند زیرا ترور یعنی مجموعه ای که تحت تاثیر نفوذ قرار است و با مأموریت هایی که نفوذ از جانب استکبار به آن داده است را انجام می دهد.

    وزیر اطلاعات سابق کشور اظهار کرد: مسیر شهادت ادامه دارد و هیچ وقت به اتمام نمی رسد و با توجه به اینکه استکبار طراحی های بسیار گسترده ای را برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب اسلامی دارد مقوله شهادت جایگاه بسیار ویژه ای دارد که نقش خودش را در دنیای اسلام به زیبایی ایفا می کند.

    وی اضافه کرد: افتخار تشیع دو مقوله است که نخستین آن موضوع عاشورا و شهادت است که دنیا را تحت تاثیر خودش قرار می دهد و اگر در اربعین ۲۰ میلیون نفر حضور پیدا می کنند از این رو و در همین مسیر است.

    وی ادامه داد: دومین موضوع ویژه در تشیع مهدویت است، مسئله ای که امروز در استکبار بسیار مورد توجه است و با بسیاری از طراحی ها سعی در خدشه دار کردن این موضوع اساسی و الهی تشیع دارند.

    حجت الاسلام مصلحی با بیان اینکه آینده پژوهی در غرب به عنوان یک علم شناخته می شود خاطرنشان کرد: علم آینده پژوهی در صدر اسلام و زمان پیغمبر از قرآن کریم در دنیای اسلام به وجود آمد و همچنان نیز ادامه دارد همچنان که امام خمینی (ره) در اولین سخنرانی خود در شروع نهضت تشکیل حکومت اسلامی و  موضوع بیداری اسلامی در منطقه را جز اهداف خود بیان می کردند.

    وی تصریح کرد: در مسیر تشکیل حکومت اسلامی سختی ها و توطئه های سنگین دشمن را داریم و در این ۳۸ سال می بینیم که چه توطئه هایی طراحی شده است که از جمله اینها موضوع اقتصادی در کشور است که در قالب تحریم ها نمایان شده است و دیگر مواردی همچون فتنه ۸۸، ۷۶، ۸ سال دوران دفاع مقدس و ترور از جمله این توطئه ها بود.

    وی با اشاره به اینکه در ۸ سال دفاع مقدس تمام دنیا با همه هستی اش وارد عمل شدند تا در مقابل انقلاب اسلامی قرار بگیرند یادآور شد: رشادت، ایثار و فداکاری جوانان و ایستادگی مردم با تبیعیت از رهنمود های امام خمینی (ره) باعث شد تا همه این دنیا در مقابل مقاومت این انقلاب شکست بخورند.

    وزیر اطلاعات دولت دهم اظهار کرد: اینکه این روزها برخی مسئولین و بزرگان با ولایت و رهبر اسلامی و دینی خود در یک خط نیستند مسئله جدیدی نیست و در زمان قدیم و صدر اسلام و دوران پیامبر اسلام (ص) نیز بوده است که متکی و ترس از یهود و نصارا داشتند که امروز در لباس اتکای به آمریکا و اروپا ظاهر شده اند.

    وی افزود: تحریم ها از زمانی شکل گرفته است که فتنه ۸۸ در این کشور اتفاق افتاد و وقتی آمریکا در فتنه ۸۸ به نتیجه نرسید عده ای آدم ها از داخل این کشور که در جایگاه های مختلفی مسئولیت داشتند با آمریکا ارتباط برقرار کردند که چگونه باید با توطئه تحریم به پیروزی برسند.

    وی با اشاره به اینکه اگر ما تحریم هستیم چگونه ۱۰۰ هزار خودروی لوکس وارد کشور می شود بیان کرد: امروز می گویند تورم یک رقمی شده است اما آیا جلوی گرسنگی و فقر گرفته شده است؟

    حجت الاسلام مصلحی تاکید کرد: امروز که شهدای مدافع حرم برای کشور و انقلاب اسلامی افتخار می آفرینند و استکبار را بیچاره کردند و تمام گزینه های نظامی آمریکا که روی میز بود امروز به نابودی رفته است.

    وی با بیان اینکه دشمن در حال توطئه چینی های مختلف در نظام اسلامی است تا مسیر انقلاب را دچار انحراف کند افزود: در روزهای اخیر زنی که به دیدار فرقه بهائیت رفته است و عکسش را گرفتند و چخش شده است به عنوان یک آدم اطلاعاتی می گویم که این حرکت برنامه ریزی شده است و این فرد ماموریت داشته است تا آنجا چنین عکس و خبری در فضای مجازی درج شود.

    وی اضافه کرد: این عکس و خبر در فضای رسانه ای دنیا چظور بهایئت را مطرح می کنند و این زن ابزار و وسیله این حرکت شده است.

    حجت الاسلام مصلحی گفت: برخی ها به این فرد می گویند که عذر خواهی کند اما عذرخواهی دیگر فایده ندارد و دستگاه قضایی ما باید به عنوان اینکه یک ماموریت امنیتی بر علیه انقلاب اسلامی انجام شده است برخورد بکند.

    وی در پایان گفت: امروز برخی مسئولان ما نباید ترس داشته باشند و به توان و اقتدار نظام اسلامی نیز بیشتر توجه کنند که این اقتدار و صلابت مرهون خون شهدا و رزمندگانی است که ذیروز و امروز در این انقلاب خون پاکشان ریخته شده است.