یادواره شهدای جنگل دالخانی و ترور رامسر برگزار می شود

چاپ

به گزارش نیمه پر رامسر، سرهنگ محمد جعفری ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا و امام شهدا در گفت گویی کفت: یادواره هفت تن از شهدای جنگل دالخانی و ترور به همراه یادبود اولین شهید مدافع حرم رامسر، ۳۰ اردیبهشت رأس ساعت ۱۵ عصر با سخنرانی حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات دولت دهم در یادمان شهدای جنگل دالخانی رامسر برگزار می‌شود.

وی افزود: شهدا ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند و در این راه به ما کمک می کنند و باید یادواره های شهدا با شکوه و پر ابهت برگزار و خروجی مناسبی داشته باشد.

فرمانده سپاه رامسر بیان کرد: شهدا با تقدیم جان خود برای پایداری نظام در عمل ولایتمداری خود را اثبات و ما باید حافظ ارزش های ناب فرهنگ ایثار و شهدت طلبی باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: تمام تلاشمان این است تا بتوانیم با برگزاری بادواره ای در خور شأن برای شهدا و خانواده معظم شهدای ترور و مدافع حرم ذره ای ادای دین کرده باشیم و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه بیش از پیش ترویج بدهیم.

وی در پایان گفت: شهرستان رامسر دارای ۱۲ شهید ترور است که با مظلومیت و ایثار مثال زدنی در راه اعتلای انقلاب اسلامی به دست منافقین کور دل به شهادت رسیدند.

photo_2016-05-17_13-00-36