حرکت لاکپشتی دولت در عرصه اقتصاد مقاومتی راه به جایی نخواهد رساند

چاپ

به گزارش نیمه پر رامسر، سردار محمد حسین بابایی در نشست با بسیجیان رامسر گفت: ایران اسلامی به وجود بسیجیان خود که در راه اهداف انقلاب تلاش می کنند افتخار می‌کند و باید بدانیم که روز به روز بر این تلاش‌ها و مجاهدت‌ها بیافزایم زیرا در جمهوری اسلامی ایران تا تشکیل دولت اسلامی فاصله داریم.

وی افزود: انقلاب به معنی حرکت مستمر و دائمی است و دارای خط سیری و اهدافی می‌باشد که مهمترین هدف آن رساندن پرچم حکومت اسلامی به دست صاحب اصلی خود امام عصر (عج) است.

فرمانده سپاه کربلای استان مازندران با بیان اینکه دولت‌های گذشته در مقام عمل عملکردهایی داشتند که نشانگر این است که ما از دولت اسلامی ناب فاصله داریم.

وی تصریح کرد: ما باید دولت حضرت علی (ع) را الگو خود قرار دهیم که با وجود مدت زمان کوتاه حکومت، الگوی خوبی برای دولت اسلامی می‌باشد.

وی افزود: دولت حاضر نیز با این مهم همسو نیست و نگاه اسلامی ندارد که نمونه آن اختلاف طبقاتی بسیار و وضعیت کنونی فرهنگ و اقتصاد است که این نشان از وجود اشکال است.

سردار بابایی با بیان اینکه مشکلات زیادی در تشکیل دولت اسلامی وجود دارد، گفت: نمایندگان مجلس در برخی موارد حرف‌هایی را می‌زنند که آمریکا را خوشحال می کند و این به خاطر انتخاب ماست که نتوانستیم افراد کاربلد و حزب‌اللهی را انتخاب و راهی مجلس کنیم.

وی اظهار کرد: امروز به لطف خدا و رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در بخش امنیت و نظامی قدرتمند هستیم و باید بدانیم که این بخش ها در دست بچه حزب‌اللهی‌هایی است که با جان و دل در این مسیر مشغول به فعالیت و مجاهدت هستند.

وی در ادامه بیان کرد: در سال جاری جنگ سخت در عرصه اقتصادی است که راه آن نیز اقتصاد مقاومتی می باشد که حرکت لاکپشتی دولت در عرصه اقتصاد مقاومتی راه را به جایی نخواهد رساند و باید بدانیم که در راه تحقق اقتصاد مقاومتی بسیج جهادی لازم است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه ۸۵ درصد بودجه کشور صرف حقوق کارمند می‌شود بیان کرد: امروزه با سیاست‌های غلط دولت ها به جای مولد ساختن مردم و ایجاد کار و خوداشتغالی، کشور به سوی دولتی بودن کشانده شد و همه منتظر گرفتن حقوق ماهیانه خود هستند.

وی اضافه کرد: در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی باید با کار جهادی وارد عمل شد و کارهای اجرایی این هدف نیز باید به صورت قرارگاهی و شبانه روزی به انجام برسد.

وی خطاب به فرماندهان پایگاه‌های محلات و اقشار گفت: جذب، تربیت و آموزش، سازماندهی و حفظ انسجام بسیجیان و نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی در محله‌ها و ترغیب و هدایت جوانان از اهداف و ماموریت‌های پایگاه‌ها به شمار می‌رود.

سردار بابایی در زمینه جذب جوانان در پایگاه‌های مقاومت گفت: دشمن ابزار و جاذبه‌های کاذب و ماهواره‌ها را در اختیار دارد تا روی جوانان کار کند و آنها را جذب سازد اما شما فرماندهان پایگاههای مقاومت باید با برنامه ریزی درست آنان را جذب پایگاه‌ها و مساجد کنید.

فرمانده سپاه کربلا استان مازندران در پایان گفت: برقراری ارتباط مستمر با افراد محل، ترویج فرهنگ بسیجی، کمک به برقراری امنیت و ارتقا مستمر بنیه علمی و مهارتی در محله‌ها از جمله کارهایی است که باید از سوی فرماندهان پایگاه‌ها به انجام برسد.