پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 10797
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۲ اردیبهشت, ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > چند رسانه ای > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    عصر امروز:

    همایش جشن تجلیل از کارگران رامسر برگزار شد+تصاویر

    همایش جشن تجلیل از کارگران با حضور مسئولان شهرستانی، کارگران بخش های مختلف تولید و خدمات در سالن آمفی تئاتر هتل رامسر برگزار شد.

    به گزارش نیمه پر رامسر، عصر امروز همایش جشن تجلیل از کارگران با حضور مسئولان شهرستانی، کارگران بخش های مختلف تولید و خدمات در سالن آمفی تئاتر هتل رامسر برگزار شد.

    عبدالرحمان حلاجیان در همایش جشن کارگری که در هتل بزرگ رامسر برگزار شد ضمن تبریک روز معلم و روز جهانی کارگر با اشاره به جایگاه کارگران گفت: با توجه به اینکه کارگران قشر مظلوم و با ارزش جامعه هستند از لحاظ معیشتی در جایگاه مناسبی نیستند و باید این تجلیل ها به تکریم و دغدغه روزانه تبدیل شود.

    وی افزود: این قشر با توجه شرایط سخت زندگی و روی آوردن به تجمل گرایی برای به دست آوردن نان حلال تلاش می کنند و این همایش برای سپاسگزاری از زحماتشان برگزار شده است.

    ۱

    وی با بیان اینکه بیشترین مراجعه کنندگان به ما دارای مشکل اشتغال هستند، به جوانان پیشنهاد کرد که در کنار تحصیل، حرفه ای را بیاموزد که با وجود سطح اشتغال در جامعه خودشان کارآفرین باشند.

    رییس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی رامسر در ادامه ابراز امیدواری کرد که روزی همه جوانان در جایگاه واقعی خود قرار گیرند و مشکل بیکاری به همت جوانان کارآفرین حل شود.

    در ادامه معاون فرماندار رامسر نیز در این همایش ضمن تبریک روز خلیج فارس به گرامیداشت مقام معلم اشاره کرد و گفت: شهید مرتضی مطهری به گفته امام خمینی (ره) پاره تن اسلام بود و در این راه تلاش و جانفشانی بسیاری کرد.

    وی افزود: استاد مطهری اقدامات موثری انجام داد که میتوان به آثار و کتاب های ارزشمندش اشاره کرد که سبب تسریع روند پیروزی انقلاب اسلامی شد.

    ۲

    محمد آزاد با تبریک روز جهانی کار و کارگر تاکید کرد: بدون وجود کارگران ارگان ها و سازمان های مختلف به هدف خود نخواهند رسید و این قشر هستند که با تلاش شرایط رفاه و آسایش را برای مردم فراهم می کنند.

    وی ادامه داد: کارگران بدون منت و با کمترین مزد بیشترین تلاش و خدمت را به مردم ارائه می دهند و بدون وجود کارگران توسعه و پیشرفت حاصل نخواهد شد و طبق فرموده رهبر انقلاب اسلامی همه باید احساس کنیم که در ایران اسلامی کارگر هستیم.

    آزاد به وجود مشکلاتی چون معضل بیکاری و اعتیاد و طلاق اشاره کرد و گفت: دولت تدبیر و امید بدون شک در این حوزه ها نیز برنامه ها و گام های موثری خواهد داشت همانند برنامه هایی که برای حوزه درمان و سیاست خارجی داشته و موفق نیز بوده است.

    به گزارش نیمه پر رامسر، در پایان از کارگران نمونه واحدها و ادارات تجلیل به عمل آمد.

       ۳  ۵

    ۶