پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 10702
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۸ اردیبهشت, ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    رییس اتاق بازرگانی مازندران

    مناسبات تجاری مازندران و عراق گسترش می یابد

    عبدالله مهاجر با اشاره به نشست با هیئت‌رئیسه و فعالین اقتصادی اتاق بازرگانی عراق در بغداد، پیگیری و توسعه مناسبات اقتصادی و تجاری با عراق را هدف این نشست بیان کرد. وی اظهار داشت: در این نشست، مبادلات تجاری و اقتصادی، فرصت‌ها و قابلیت‌های مازندران و نیازمندی‌های کشور عراق برای صادرات محصولات مازندران موردبررسی قرار گرفت. […]

    عبدالله مهاجر با اشاره به نشست با هیئت‌رئیسه و فعالین اقتصادی اتاق بازرگانی عراق در بغداد، پیگیری و توسعه مناسبات اقتصادی و تجاری با عراق را هدف این نشست بیان کرد.

    وی اظهار داشت: در این نشست، مبادلات تجاری و اقتصادی، فرصت‌ها و قابلیت‌های مازندران و نیازمندی‌های کشور عراق برای صادرات محصولات مازندران موردبررسی قرار گرفت.

    مهاجر بابیان اینکه مازندران فرصت‌های زیادی برای صادرات محصولات به کشور عراق دارد، اظهار داشت: فعالان اقتصادی عراق نیز خواهان بهره‌گیری از فرصت‌ها و قابلیت‌های مازندران برای توسعه مناسبات تجاری هستند.

    رئیس اتاق بازرگانی مازندران، برگزاری نمایشگاه‌های تجاری و اعزام و پذیرش هیئت‌های تجاری و اقتصادی به عراق و مازندران را ازجمله توافق‌های انجام‌شده در نشست با هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی عراق اعلام کرد.

    مهاجر با اشاره به اینکه مازندران آمادگی تأمین نیازمندی‌های عراق در بخش‌های مختلف را دارد، اظهار داشت: وجود ظرفیت‌های خدادادی، توان تولیدی محصولات و نیز امکانات زیرساختی مبادلات تجاری مازندران از نکات قابل‌توجه فعالین اقتصادی عراق برای توسعه روابط بود.

    رئیس اتاق بازرگانی مازندران بابیان اینکه زمینه صادرات محصولات استان به کشور عراق فراهم‌شده است و باید از این فرصت بهره گرفت، یادآور شد: برای توسعه مناسبات تجاری و اقتصادی، هیئتی از عراق پذیرش و از مازندران اعزام خواهد شد.