تقویت بنیه های دفاعی موجب اقتدار و امنیت کشور است/ تشکیل تعاونی های تولیدی روستاها اقدامی برای شکوفایی اقتصاد

چاپ

به گزارش نیمه پر رامسر، حسین سروری در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان رامسر در سالن اجتماعات فرمانداری رامسر ضمن تبریک روز ارتش گفت: بحث اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل امسال باید سرلوحه کار ما در شهرستان قرار بگیرد و باید با برنامه ریزی مدون و اتکا به مزیت ها و ظرفیت ها عمل کرد.

وی اظهار داست: اقتصاد مقاومتی مولد، درون زا، برون گرا، تولید محور مبتنی بر دانش و فناوری، پویا و متکی بر مردم است.

فرماندار رامسر در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه نامگذاری سال ها همانند زنجیره ای جدا ناپذیر است، سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نیز در واقع تداوم هم دلی و هم زبانی  بین مردم، دستگاههای اجرایی، دولت و ملت است.

وی با تاکید بر آنکه رامسر دارای مولفه های ممتازی در حوزه اقتصاد مقاومتی است از شوراهای اسلامی شهر و روستا و بویژه دهیاران خواست در این زمینه برنامه ریزی کنند.

وی با بیان اینکه باید با پرهیز از شعار زدگی با تکیه بر برنامه ریزی مناسب، خلاقیت و تدبیر بتوانیم به رشد اقتصادی برسیم خاطر نشان کرد: ظرفیت های بسیار زیادی در سطح شهرستان بویژه روستاها وجود دارد که باید شکوفا شوند و بحث تشکیل تعاونی های تولیدی روستایی از مهمترین آنان است.

سروری با اشاره به آنکه در شهرستان رامسر کارهای بسیار خوب و زیرساختی انجام شده افزود: پروژه توسعه و تکمیل باند جدید فرودگاه رامسر تا خرداد ماه به بهره برداری می رسد که بحث خط انتقال گاز  با توجه به فصل زمستان مانع بهره برداری موقت آن بود و در روز های آتی طی جلسات و برنامه ریزی هایی که انجام می شود به مرحله بهره برداری می رسد.

وی در همین زمینه افزود:  با کمک مسولان ملی و استانی تا خردادماه نیز پروازهای مقاصد کیش، اصفهان، شیراز در کنار پروازهای تهران و مشهد مقدس برقرار می شود.

امام جمعه رامسر نیزبا بیان آنکه مسولیت در نظام جمهوری اسلامی فرصتی بر خدمتگزاری است خواستار اهتمام ویژه مسولان در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل شدند.

IMG_7409