پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Wednesday 24 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 10551
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۶ فروردین, ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    نگاه جمعی در اولین جلسه قرارگاه جهاد اقتصادی رامسر:

    تلاش شبانه روزی و برنامه ریزی درست در جهت اقدامات عملی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در رامسر

    اولین جلسه قرارگاه جهاد اقتصادی با هدف تحقق بخشیدن به اهداف و سیاست های شعار سال ۹۵ با محوریت قطب بندی پتانسیل های موجود در شهرستان با حضور مسئولین و کارآفرینان عرصه های مختلف تولیدی در سپاه ناحیه رامسر برگزار شد.

    به گزارش نیمه پر رامسر، صبح امروز اولین جلسه قرارگاه جهاد اقتصادی با هدف تحقق بخشیدن به اهداف و سیاست های شعار سال ۹۵ با محوریت قطب بندی پتانسیل های موجود در شهرستان با حضور مسئولین و کارآفرینان اقتصادی در سالن جلسات فرماندهی سپاه ناحیه رامسر برگزار شد.

    سرهنگ محمد جعفری در این جلسه با تاکید بر شعار سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بیان کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی با مبنا قرار دادن بر توان دورنی و پتانسیل های موجود می توانیم با شناسایی این ظرفیت ها و همکاری همه دستگاه ها اقدامات اساسی و بنیانی قابل توجهی را به انجام برسانیم.

    وی افزود: بعد از جنگ ۸ سال دفاع مقدس با تکیه بر نگاه اقتصاد مقاومتی نشان دادیم که می توانیم پله های پیشرفت را طی کنیم و بحث اقدام و عمل مسئولیت ما را صد چندان می کند.

    وی اظهار داشت: در شهرستان رامسر خوشبختانه در میان همه نهادها و دستگاه ها تحاد خوبی وجود دارد و باید همه بکوشیم تا در همین ابتدای سال با برنامه ریزی مناسب این مقصود را به سرانجام برسانیم.

    وی با اشاره به اینکه در سخنان و سیره اهل بیت نیز به اقتصاد مقاومتی تاکید شده افزود: در این راستا باید تلاش شود که سخنان رهبر اجرایی گردد و اقدامات خوبی در شهرستان داشته باشیم و با تکیه بر اقتصاد مقاومتی دغدغه های تولید کننده ها مرتفع شود.

    فرمانده سپاه رامسر بیان کرد: سپاه و بسیج از روز اول در بحث اقتصاد مقاومتی اقدامات و فعالیت های خوبی را از خود نشان داد که مورد تشویق مقام معظم رهبری نیز قرار گرفت و در امسال نیز با تمام وجود تلاش می کنیم تا با همکاری همه دستگاه های اجرایی شعار سال که همان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است را به نحو احسن به انجام برسانیم.

    محمد آزاد در این جلسه نیز با اشاره به اینکه امکانات مختلف و ظرفیت‌های ایران برای همه ثابت شده گفت: باید در بالفعل درآوردن ظرفیت های موجود در شهرستان رامسر تلاش کرد تا به خواسته های اصلی و پیش رو دست یابیم.

    وی افزود: برا این اعتقاد هستم که صرفا به برگزاری جلسات نباید اکتفا کرد و باید در عملیاتی کردن تصمیمات نیز بکوشیم تا در پایان نتیجه خوب و مناسبی را در بین آحاد مردم داشته باشیم.

    وی بیان داشت: بسیاری کشورها بعد از جنگ هایی که شکل گرفت از میان رفته بودند اما با فکر و اندیشه مردم و برنامه ریزی درست اقتصادی در سطح جهان شکوفا شدند و اقتصادی پویا دارند.

    معاون فرماندار رامسر در ادامه با بیان اینکه برای اقدام و عمل در بحث اقتصاد مقاومتی باید برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی داشته باشیم، افزود: دستگاه های اجرایی در حوزه های خود باید ظرفیت ها و پتانسیل ها را شناسایی کنند و در جلسات قرارگاه جهاد اقتصادی ارائه دهند تا پیگیری و عملی شود.

    وی در آینده ای نزدیک از راه اندازی دفتر در فرمانداری با عنوان قرارگاه مقاومتی خبر داد که ارتباط مستقیم بین ادارات و رئیس قرارگاه صورت گیرد.

    سردار جمشید حجتی نیا با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی که در شهریور ۸۹ از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد گفت: در زمینه این موضوع باید تشکیل جلسات را به عملی و اجرایی کردن مصوبات کشاند.

    رئیس مجمع بسیج شهرستان بیان کرد: موضوع اصلی بحث قطب بندی می باشد که باید براساس ظرفیت ها و پتانسیل های هر منطقه برنامه های پیشنهادی ارائه شود و محوریت های قابل اجرایی بالفعل مشخص و کار بر روی آن را باید با تمام توان آغاز کرد.

    وی با اشاره به اینکه قرارگاه اقتصاد مقاومتی باید درست تعریف شود ادامه داد: اگر شناسایی درستی در این بحث صورت نگیرد اعتبارات به جا و درست هزینه نمی شود.

    IMG_7218 IMG_7221 IMG_7222 IMG_7223 IMG_7224 IMG_7227