شهرداری ها و نهادهای فرهنگی برای تفکیک زباله ها از مبداء فرهنگ سازی و برنامه ریزی کنند

چاپ

به گزارش نیمه پر رامسر، اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان رامسر صبح امروز با حضور فرماندارواعضای این کارگروه در سایت دفن زباله رامسر  واقع در منطقه جنگلی کلاکولی برگزارشد.

فرماندار شهرستان رامسر گفت: مساله حمل و دفن زباله از موضوعات مهم است و تصمیم گرفته شد نخستین جلسه در سایت دفن زباله برگزار و از نزدیک مشکلات بررسی شود.

وی افزود: باید در خصوص ساماندهی و دفع اصولی پسماندهای شهرستان نهادهای مسول  با بهترین تکنولوژی پیگیری تا به بهترین وجه صورت گیرد.

حسین سروری اظهار داشت: شهرداری ها و نهادهای فرهنگی لازم است بحث فرهنگ سازی و ارائه آموزش ها برای تفکیک زباله را برنامه ریزی کنند.

رییس اداره محیط زیست شهرستان رامسر نیز گفت: برگزاری کارگروه با حضور تمام اعضا در محل سایت دفن زباله صورت گرفت که نشان از عزم مسولان در این زمینه می باشد.

محمدرضا نیاستی افزود: در این نشست مقرر شد ظرف مدت ۴۵ روز برخی اقدامات نظیر جمع آوری آب های سطحی، ترمیم فنس کشی ضلع شمالی، ضدعفونی و پوشش سطحی انجام بگیرد.

وی بیان داشت: میزان تولید زباله روزانه شهرستان درروزهای عادی ۸۰ تن و زمان حضور مسافران و گردشگران  تا۱۲۰ تن نیز می باشد.

در این نشست و بازدید فرماندار، بخشدار، شهرداران رامسر،کتالم و ساداتشهر، روسای ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری، محیط زیست و رییس شورای بخش مرکزی رامسر حضور داشتند.

روابط عمومی فرمانداری/

۱۵۰۳۰ ۱۵۰۳۱